Nabijanie guza

1. Data: 2002-02-17 09:29:57

Temat: Nabijanie guza
Od: "Klaudia" <d...@m...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to właściwie jest ten guz, który sobie czasem nabijamy (najczęściej na
głowie). Z czego powstaje?
Klaudia

2. Data: 2002-02-17 12:18:46

Temat: Re: Nabijanie guza
Od: "Adam Sliwinski" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z obrzęku i krwiaka w wiotkiej tkance łącznej; ew. później odczyn okostnowy,
jak sobie solidniej przyłożysz. :-))
Pozdr
Adam

3. Data: 2002-02-17 12:41:58

Od: "Klaudia" <d...@m...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z obrzęku i krwiaka w wiotkiej tkance łącznej; ew. później odczyn
okostnowy,
> jak sobie solidniej przyłożysz. :-))
> Pozdr
> Adam

Dzięki. Chodziło mi właśnie o to "solidniej" :o) bo całkiem niedawno nabiłam
sobie solidnego guza na kości łokciowej :o)))

Pozdrawiam
Klaudia

4. Data: 2002-02-17 13:38:28

Od: "Adam Sliwinski" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nabiłam
> sobie solidnego guza na kości łokciowej :o)))

Jak będziesz mogła, to postaraj się prześwietlić; miały prawo pojawić się
odpryski - nie znam szczegółów, ale taka możliwość istnieje.
Zapraszam na priv: mailto:a...@p...onet.pl oraz a...@t...pl i
a...@m...wco.pl (ten ostatni to służbowy).
Pozdrawiam
Adam

Zylaki powrozka nasiennego
Czy mozna gdzies usyakac diagnoze w inecie ?
Kardiolog z Gdańska - poszukuję
uzdrawiające rośliny u mnie na stronie
wspolpraca - branza medyczna - caly kraj