Naćpana autentycznością

11. Data: 2015-05-05 17:25:39

Temat: Re: Naćpana autentycznością
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rewolucja" <s...@g...com> napisał w wiadomości
news:fdf87c3b-2d4a-48bd-9308-4d3b95275b03@googlegrou
ps.com...
Według danych podawanych przez National Abortion Federation, od 1977 r. na
terenie
USA i Kanady radykalni przeciwnicy aborcji dokonali 7 morderstw (ofiary to
głównie
lekarze-ginekolodzy lub pracownicy klinik aborcyjnych), 17 prób zabójstwa, 3
porwań,
100 napaści z użyciem żrących substancji, 41 zamachów bombowych, 173
podpaleń, 89
prób podpalenia lub ataku bombowego, 1374 wtargnięć, 1213 aktów wandalizmu.
Wiąże się
ich też z zamachem bombowym podczas olimpiady w Atlancie w 1996 r. W
późniejszym
okresie popularną metodą walki stało się wysyłanie do klinik aborcyjnych
listów z
białym proszkiem (czyli teoretycznie z wąglikiem). Tylko w 2001 r. niejaki
Clayton
Wagner wysłał ich 550.
Radykalni przeciwnicy aborcji w USA prowadzą też kontrowersyjną stronę
internetową
pod nazwą Nuremberg Files. Zawiera ona dane (nazwiska, adresy, numery
telefonów)
lekarzy dokonujących aborcji.

Problem antyaborcyjnego terroryzmu jest traktowany w USA bardzo poważnie.
Jeszcze pod
koniec lat 90-tych do zwalczania tego zagrożenia przeznaczono więcej agentów
FBI niż
do monitorowania działań Al Kaidy.

====================

Ilu z nich to rzymscy katolicy?

--
Chiron

12. Data: 2015-05-05 17:34:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 May 2015 07:32:37 -0700 (PDT), Rewolucja napisał(a):

> http://m.youtube.com/watch?v=xSwbbpJZLiM
>
> Dlaczego katolicy są tak chamscy i agresywni?
> Blog prowadzę od 2007 r. Większość komentarzy tam, to komentarze katolików -
oczerniające mnie, obelżywe. Doszło do tego, że zacząłem te najgłupsze, najbardziej
chamskie zbierać i publikować w kolejnych wpisach, dla świadectwa katolickiego
chamstwa.

> http://m.zapytaj.onet.pl/Category/002,014/2,17497756
,Dlaczego_katolicy_sa_tak_chamscy_i_agresywni.html

Sam taki blog to dopiero świadectwo chamstwa i agresji autora. I jeszcze
czegoś gorszego.
--
XL
Kim jest ten fajny gość?

13. Data: 2015-05-05 17:35:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 May 2015 16:38:10 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Rewolucja" <s...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
> świadectwa katolickiego chamstwa.
>
> http://m.zapytaj.onet.pl/Category/002,014/2,17497756
,Dlaczego_katolicy_sa_tak_chamscy_i_agresywni.html

Zajrzałam wstępnie - żenada, czasu żal na takie coś.

14. Data: 2015-05-05 17:37:20

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "Rewolucja" <s...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
====================

Ilu z nich to rzymscy katolicy?

--
Chiron

Na czym polegał komunizm, na "Boskim oku" czyli my komuniści znamy prawdę, więc jak
komuniści znali tą prawdę, to co trzeba zrobić z resztą?
Tak samo jest z Kościołem i problemem " boskiego oka" uważa że znają prawdę i masz
agresywnych katoli atakujących wszystkich wokoło, teatry, galerie, gendery, naukę in
vitro, dzieci, homków, japońską kulturę, disco, techno, bitelsów, hary portera,
kucyka dla dzieci.....wszystko co nie katolickie to zło, tym samym stali się katolicy
z ich agresją nazywani......Katotaliby....które odwzorowuje agresje i fanatyzm.

15. Data: 2015-05-05 17:49:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 May 2015 08:37:20 -0700 (PDT), Rewolucja napisał(a):

> Chiron

> [...]

Nawet nie wie, o co go zapytowywasz. Dla niego katol to jeden pies :-))

16. Data: 2015-05-05 18:18:05

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
> [...]

> ====================
>
> Ilu z nich to rzymscy katolicy?

Nawet nie wie, o co go zapytowywasz. Dla niego katol to jeden pies :-))

Tak, ludzi przed teatrem, którzy chcieli zobaczyć golgota picnik to lali eskimosi, i
to eskomosi z ambon grozili i nawoływali do burd w poznaniu, gdzie spektakl przez
katolicką agresje został odwołany, na co zareagowały teatry z całego kraju, jako
cenzura i terroryzm eskimoski.

18. Data: 2015-05-05 20:57:12

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Napiszę pytanie nad postem:

Ilu z nich to rzymscy katolicy?

--

Chiron

Użytkownik "Rewolucja" <s...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

A zapomniałem w polsce żyją eskimosi i non stop wyją z nienawiści do wszystkich
wokoło, a historie kościoła masowego zbrodniarza to uformowali źli anabaptyści bo
kleruś taki zawsze dobry. Fałszowanie histori tyle dało, że co chwila afery z
katolikami, ten zamordował matkę bo robił jej egzorcyzmy, tamten podpali rodzinę , ta
rozwaliła dzieciaka, a teraz kolejna która rozwalia ludzi bo uformowana przez
zbrodniczy kler i co bardziej podatni na agresje kleru,tym oni idą w pierwszej lini
katolickiego mordowania, tfu, eskimoskiego. Tyle dały wam fałsze, że dziwnym trafem
powtarzacie mordy pod wpływem religii, czy przez nią zniewoleni.

19. Data: 2015-05-05 22:34:11

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://pierwiastekzla.wordpress.com/2014/08/05/kato
licki-kosciol-nienawisci-vs-polska/

Skoro już jesteśmy przy atakach, to hipokryzja katolików jest zapewne równie znana w
świecie jak i ich "miłość". Bo tu "Jezus", bo "miłuj bliźniego", bo "drugi policzek",
ale jak przychodzi co do czego, to i geja zeszmacą, pobiją i wyszydzą (zgodnie z
Jezusowymi przykazaniami), i sztukę w teatrze oplują[11] - dla nich to przecież
kwintesencja ich "miłości i wiary". A Biblia usłużnie podsuwa wersety, które ten ich
homofobiczny, ksenofobiczny i pieniacki światopogląd usprawiedliwia (tak jak
usprawiedliwia każdy inny). Wybieractwo. I niech nikt nawet nie próbuje wyskoczyć
tutaj z tym logicznie upośledzonym "ale to nie są PRAWDZIWI katolicy" - nie, są tak
samo prawdziwi jak każdy inny katolik, wliczając w to i Ciebie, drogi czytelniku (o
tyle o ile).

Tak więc mamy inwazję na opiekę zdrowotną, palestrę i jej działania, szeroko pojętą
kulturę. Ale nie martwcie się, nawet nie zaczęliśmy.

Z równie wielką miłością bliźniego Kościół i katolicy traktują kobiety, w tym również
feministki. Kobieta świadoma swojej wartości, realizująca się w zawodzie (a nie jak
papież każe - przy zlewie i kuchennym blacie), kobieta żyjąca w związku partnerskim -
według katolików to samo zło. I naprawdę trzeba sporo szukać w poszukiwaniu
przeróżnych mechanizmów psychicznych (takich jak syndrom sztokholmski czy
racjonalizacja) by zrozumieć, dlaczego tyle kobiet wciąż tkwi w mackach organizacji,
która nimi dogłębnie pogardza i nie waha się nawet na chwilę głośno o tym mówić, choć
zazwyczaj grubo owijając w bawełnę).

Batem na kulturę (oraz pokrewne) jest zapis z Art. 196. Kodeksu Karnego , który to
(kodeks) w postkomunistycznej Polsce Kościół, mając w tej dziedzinie niezwykle bogate
doświadczenie, zmanipulował tak, by uniemożliwić jakąkolwiek publiczną krytykę swojej
watykańskiej, pedofilskiej organizacji. Artykuł ten, który stoi zresztą w
bezpośredniej sprzeczności z Konstytucją i jedynie dzięki nieudolności i przegniciu
polskiej klasy politycznej w dalszym ciągu chroni KRK, jest batem, którym można
uciszyć każdego, kto skrytykuje Kościół, jego funkcjonariuszy chroniących pedofilów
czy też cokolwiek związanego z wiarą.

Katolicka cenzura w mediach ma się całkiem dobrze - do tego stopnia, że kabaret
traktujący o papieżu wywołał taki skandal, że aż szef telewizji w publicznych
przeprosinach kajał się przed Kościołem a skecze kabaretu odwołano. Nawet w PRLu nie
było tak źle.

Katolicy nie ominą nawet tak 'egzotycznych' miejsc jak punkt spotkania kultury i
sportu (tak jakby) czyli joga. W Poznaniu katolicy zdecydowali się oprotestować to
wschodnioazjatyckie dzieło szatana (nie pytajcie, logika jest im obca). Tuba
inteligentnych inaczej, czyli Fronda, ze swoim "naczelnym" (co do tego nie ma żadnych
wątpliwości - Terlikowski do naczelnych nie należy i małpy, podobnie jak w przypadku
Giertychów, dementują wszelkie pogłoski na temat wspólnego przodka), wzywa katolickie
bojówki by swoimi katolickimi protestami pokazały tym szatańskim oszołomom, że w
Polsce to ino modlitwa, ino w kościele, a do 15 to ino na klęczkach przed księdzem w
zakrystii. Również według Kurii w Bielsku Białej joga i sztuki walki prowadzą do
opętania Szatanem.

Jeśli chodzi o sport, to również i jego nie ominęła katolicka ofensywa. Dostało się
przykładowo uprawiającym bieganie. Bo jak to - na wyjście do kościoła w niedzielę by
przez godzinę posłuchać uniwersalnych mądrości spływających niczym miód z ust
niemalże świętego proboszcza nie ma czasu, ale biegać dwie godziny dziennie to ma?
Heretyk! Ze sportu zrobił religię! Na stos! Ciasny katolicki światopogląd nie
potrafi poradzić sobie z faktem, że ktoś może nie uważać siebie za grzeszny kawałek
za przeproszeniem gnoju zasługującego tylko i wyłącznie na wieczne potępienie, ale za
świetnego, wysportowanego faceta czy babkę bez żadnych religijnie motywowanych
kompleksów. A więc na widły go.

Wracając jeszcze na chwilę do kultury, to katolicy w swej paranoi widzą zagrożenie z
każdej strony. Harry Potter, Monster High, Pokemony, Lego, Zmierzch, karcianki,
fantasy, gry komputerowe, manga i anime, internet, Wielka Orkiestra Świątecznej
Pomocy a wraz z nią Przystanek Woodstock, Donatan z Cleo i ich 'My Słowianie',
wakacje (zwłaszcza granie na bębenku i wizyty w spa)wszystko to (i wiele więcej) to
wymysł szatana i jak nic sprowadzi młode katolickie główki na diabelską drogę, z dala
od Pana i proboszczowskiej laski...ekhm, łaski.

Biskupi, używając do tego swojego katolickiego zaplecza w administracji samorządowej,
wymuszają na prywatnych podmiotach zmiany szczegółów imprez tak, by pasowały one do
jedynie słusznego, katolickiego światopoglądu. Dochodzi do tego, że samowola Kościoła
popycha jego funkcjonariuszy do kradzieży dzieł sztuki z wystawy tylko dlatego, że
ich zdaniem są anty-religijne.

Donoszą więc katolicy na wszystkich, którzy o religii mówią inaczej niż w samych
superlatywach. Donoszą na "Golgota Picnic", donoszą na zakrwawione majtki . Może
czas, by świecka Polska zaczęła donosić, że obrażają nasze uczucia krzyże z Jezusem
widniejące na każdym kroku? Jest zrozumiałe, że to jakiś symbol, ale trzeba też zdać
sobie sprawę z tego, że dla osoby postronnej taki widok jest po prostu niesmaczny. A
polski, katolicki jad sączy się nawet poza granice naszego kraju kompromitując nas w
oczach europejskiej i światowej opinii publicznej - - bo jak to tak? Chłop z brodą w
sukience? To znaczy chłop z brodą w sukience ale inny niż ksiądz? Jakże to tak?

Gorliwe pachołki kościelnych zbirów usiłują zastraszać pracowników naukowych uczelni
wyższych, których publikacje im nie w smak. Gdzie indziej Kościół sabotuje badania
nad komórkami macierzystymi pompując pieniądze o wątpliwej proweniencji w skrzywione,
żałośnie nienaukowe 'badania'.......

Katolicy drą się wniebogłosy, gdy sąd nakazuje im zaprzestać lżyć ludzi o innych
światopoglądach i pomysłach na życie. No bo jak to? Wolność wypowiedzi i komuna! No i
katolicka hipokryzja - oni mają prawo lżyć, .......

Pycha a pokora
Paradoksy kultury współczesnej
Braun mówi o Iranie
Druga tura - Duda-Kukiz?