Nadmiar kotletow mielonych - zapiekanka?

1. Data: 2004-09-02 08:08:47

Temat: Nadmiar kotletow mielonych - zapiekanka?
Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich :)
W lodowce zalegly mi sie kotlety mielone, dostalam ich cale mnostwo (ze 20
sztuk) i juz standardowe ziemniaki plus kotlet mi obrzydly. Wymyslilam sobie
zapiekanke z nimi w roli glownej, no i wlasnie z czym jeszcze? Postawilam na
makaron, ale co dodac, zeby nie bylo to zbyt suche? Nadmienie jeszcze, ze
kotlety sa dosc slone, wiec przydaloby sie "zneutralizowac" nadmiar soli.
Poradzcie jakie dodatki pasuja do tego?
A moze nie zapiekanka tylko cos innego?

Pozdrawiam
Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2004-09-02 08:21:20

Temat: Re: Nadmiar kotletow mielonych - zapiekanka?
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slonk0" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
sobie
> zapiekanke z nimi w roli glownej, no i wlasnie z czym jeszcze?

może zamiast makaronu raczej warzywa - fasolka szparagowa, marchewka,
cukinia itp? Do tego jakis sos albo świeże pomidory dodane do zapiekanki,
wtedy będzie naturalny sos wielowarzywny.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-09-02 08:53:44

Od: "nusia" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W lodowce zalegly mi sie kotlety mielone, dostalam ich cale mnostwo (ze 20
> sztuk) i juz standardowe ziemniaki plus kotlet mi obrzydly.

To może jako pulpety z jakimś sosem np. pomidorowym, koperkowym czy
cebulowym albo chrzanowym czy pieczarkowym?

pozdrawiam
Danka

1. Data: 2004-09-02 09:10:07

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sobie
> zapiekanke z nimi w roli glownej, no i wlasnie z czym jeszcze?

ja robie takie małe kotleciki mielone wkładam na ugotowany makaron
,posypuje serem żóltym i do piekarnika gdy ser sie rozpusci wyciagam
,polewac sosem pomidorowym grzybowo -smietanowym pyszka

ew. możesz pokroic w plastry i podac niby hamburgery w bułce podpieczonej z
warzywami plus sosy jakies.
p.

1. Data: 2004-09-02 09:25:24

Od: "ktosia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

albo sosik bolonski z pomidorami do spagetti
tudziez sosik z innych sezonowych wazyw
- papryka
- cukinia
- baklzan
- swierze grzyby
- pieczarki ( moze one najmniej sezonowe)

Wszystkie powyzesze lubia mieso wg mnie
pzdr
Ktoska

1. Data: 2004-09-02 09:26:26

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kotlety sa dosc slone, wiec przydaloby sie "zneutralizowac" nadmiar soli.

Obsmażyć z podduszonymi lekko i niesłonymi warzywami.
Pokroić w kostkę i udusić w dużej ilości warzyw.
Pokroić w kostkę i zalać sosem.
Zemleć i dodać jako wkład do sosu do spaghetti.
Pokroić w kostkę i dodać do zapiekanki jakiej bądź.

--
KingAM

"Nic nie dzieje się bez nas.
Nawet sny śnią się z naszym udzialem"
*danuta*stenka*odwiedź*mnie*we*śnie

1. Data: 2004-09-02 09:32:29

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Sep 2004 10:53:44 +0200, Waćpanna lub Waćpan *nusia*, w
wiadomości news:<news:ch6n6l$en0$1@polsl.gliwice.pl> zawarł, co następuje:

> To może jako pulpety z jakimś sosem np. pomidorowym, koperkowym czy
> cebulowym albo chrzanowym czy pieczarkowym?

pomimo najszczerszych chęci obawiam się, że kotlet się pulpetem nie stanie,
bo pulpety jednak są gotowane i dopiero poem w sos, a tu masz mielone. ale
klopsiki w sosie można zrobić. wybacz czepialstwo, ale uwielbiam pulpety :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-09-02 09:35:09

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> cebulowym albo chrzanowym czy pieczarkowym?

pomimo najszczerszych chęci obawiam się, że kotlet się pulpetem nie stanie,
bo pulpety jednak są gotowane i dopiero poem w sos, a tu masz smażone. ale

1. Data: 2004-09-02 10:35:00

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Ti`Ana wrote:

> [...]
> klopsiki w sosie można zrobić. wybacz czepialstwo, ale uwielbiam pulpety :)

A moja Mama zawsze najpierw obsmaza, a pozniej rzuca w sos do dogotowania...

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-09-02 13:08:13

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"slonk0" <s...@w...pl> wrote in message news:ch6k4m$c2s$1@news.onet.pl...
> Witam wszystkich :)
> W lodowce zalegly mi sie kotlety mielone, dostalam ich cale mnostwo (ze 20
> sztuk) i juz standardowe ziemniaki plus kotlet mi obrzydly.

zamrozic i jesc kiedy przyjdzie ochota na nie.
(mozesz je zjesc jako hamburgery.)

iwon(k)a

Kluski ziemniaczane
Sałatka z buraków i...