Nadmiar skóry

1. Data: 2009-08-13 17:59:36

Temat: Nadmiar skóry
Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
nie jest to może do końca ta grupa, ale nie ma kosmetycznej więc myslę, że
ta jest najbardziej odpowiednia. Mój problem polega na tym, że po
schudnięciu (110->75kg) został mi spory nadmiar skóry, największy na
brzuchu. Próbowałem róznych kremów, masaży itp, nie pomaga. Domyślam się, że
te kremy są dla osób, których problem jest w dużo mniejszej skali, u mnie
przy zrzuceniu 35kg to jest spory problem. Wiem, że można wykonać plastykę
brzucha, ale nie jestem zwolennikiem operacji plastycznych (po prostu nie i
już). Czy istnieją w ogóle metody rozwiązujące mój problem, ale nie
chirurgiczne? Jakieś ultradźwięki czy inne wymysły? Chodzi mi oczywiście o
skuteczne metody, nie buble marketingowe.
Pzdr.
Maniek

2. Data: 2009-08-13 18:29:26

Temat: Re: Nadmiar skóry
Od: games <g...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marian Paździoch pisze:
> [...]
> chirurgiczne? Jakieś ultradźwięki czy inne wymysły? Chodzi mi oczywiście o
> skuteczne metody, nie buble marketingowe.

Sport Sport i jeszcze raz Sport i nie bedzie problemu.

3. Data: 2009-08-13 19:08:23

Od: "Marian Paździoch" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "games" <g...@g...home.pl> napisał w wiadomości

> Sport Sport i jeszcze raz Sport i nie bedzie problemu.

Sport jest, obawiam się, że dopóki nie wyrobię mięśni jak Pudzian to nic z
tego nie będzie ;). Problem nie jest mały.

Pzdr.
Maniek

4. Data: 2009-08-13 19:28:57

Od: games <g...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marian Paździoch pisze:
> [...]
>
> Sport jest, obawiam się, że dopóki nie wyrobię mięśni jak Pudzian to nic z
> tego nie będzie ;). Problem nie jest mały.

Bzdury gadasz ja schudlem z 110>85 i nie bylo sladu ale zapierdzielalem
od rana do wieczora w fabryce cipciokow u prezesa stoklosy.
Wez sie do jakiejs roboty i zobaczysz efekty.

[crp] badanie na wirus/bakterie
[gdzie] Avastin do oka
Ośrodki leczenia nerwic
Do jakiego lekarza z badaniem doplerowskim tętnic szyjnych?
Czy pH krwi jest takie ważne?