Nadmierne owlosienie

1. Data: 2003-06-03 06:47:02

Temat: Nadmierne owlosienie
Od: " Kasia" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Mam ogromny problem. Od dluzszego czasu mam ogromne problemy z nadmiernym
owlosieniem. POminawszy dolne partie ciala, ktorych pozbywam sie golarka,
bezustanny klopot mam z " wasikiem" i wloskami na brodzie. Nie osa jednak one
delikatne tylko ciagle robia sie grubsze. Raz na 10 dni chodze do
kosmetyczki, ktora usuwa mi je woskiem. Jakby jeszcze tego bylo malo,
wrastaja mi one w skore i ciagle mam jakies zapalenia i krosty. Starsznie
mnie to meczy. Prosze pomozcie mi. Co moge zrobic, aby wygladac lepiej i co
moge stosowac po pokazaniu sie tych okropnych krost??Moze sa jakies plyny na
zapalenia??A moze cos, co pomoze mi zwolnic odrost wlosa?
POzdrawiam serdecznie.
Kasia.

1. Data: 2003-06-03 07:05:20

Temat: Re: Nadmierne owlosienie
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam ogromny problem. Od dluzszego czasu mam ogromne problemy z nadmiernym
> owlosieniem.
Idź do ginekologa-endokrynologa. To jedyne wyjście.
O.

1. Data: 2003-06-03 07:19:49

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 3 Jun 2003 09:05:20 +0200, Oleńka wrote:

> Idź do ginekologa-endokrynologa. To jedyne wyjście.
> O.

I zmien kosmetyczke, bo to mało odpowiedzialne, ze ona Cie jeszcze do
lekarza nei posłała .
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-06-03 08:12:03

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>I zmien kosmetyczke, bo to mało odpowiedzialne, ze ona Cie jeszcze do
>lekarza nei posłała .

IMO to nie jest rola kosmetyczki. Ja na jej miejscu tez bym nie wspominala, bo
moze moja klientka ma jakies problemy zdrowotne i przykro/nieswojo jej o tym
mowic.
IMO wasik i pare wloskow na brodzie nie jest jeszcze powodem do podejrzen o
hyperandrogenizm, zwlaszcza jesli np. to samo ma jej mama. Wieksza lub mniejsza
ilosc owlosienia ma rowniez podloze genetyczne - wystarczy spojrzec na kobiety
poludnia - Greczynki, Hiszpanki, Hinduski - wsrod nich nawet wloski wokol pepka
sa czyms normalnym. I zyja z tym, bo taka uroda.
Ale: jesli osoba, ktora wyslala post, ma nadmierne owlosienie rowniez w innych
miejscach - jak brzuch, sutki etc., a nikt w rodzinie nie mial tego problemu,
to rzeczywiscie warto wybrac sie do lekarza. Problem w tym, ze standardowy
ginekolog walnie Diane 35 i koniec. A to moze byc np. problem z hormonami kory
nadnercza... choc to wywoluje wiele innych symptomow, ktore latwo wyobrazic.

Reasumujac - jesli juz, to polecalabym raczej endokrynologa niz ginekologa.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-06-03 08:53:52

Od: " Kasia" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za informacje. Niestety, tak jak napisalas, mam problem z
owlosieniem rowniez i w innych partiach ciala. Jest to straszne, gdyz czasam
mam wrazenie, ze nie powinnam urodzic sie dziewczyna. Zazdroszcze osobom,
ktore nie maja z tym problemow. A ja wlosy mam wszedzie, poczynajac od nog, a
konczywszy na glowie.
Rzeczywiscie chyba jedynym rozwiazaniem bedzie wizyta u endokrynologa.
Pozdrawiam.
K.

1. Data: 2003-06-03 09:03:00

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>konczywszy na glowie.
>Rzeczywiscie chyba jedynym rozwiazaniem bedzie wizyta u endokrynologa.

Poslalam Ci cos na priv.

1. Data: 2003-06-03 09:30:56

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiu,
Czy mozesz zmienic swojego nicka? Ja jestem uczestniczka grupy juz
bardzo dlugo i wlasnie w ten sposob sie podpisuje.
Pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2003-06-03 09:36:42

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 03 Jun 2003 10:12:03 +0200, Dunia wrote:
> IMO to nie jest rola kosmetyczki.

IMO to jest rola odpowiedzialnej kosmetyczki, tak samo jak rolą kosmetyczki
przy uporczywym trądzku, ropnym, jest wysłac klienta do lekarza.
A skoro Kasie chodzi do niej co 10 dni, by usunac owlosienei z brody i znad
ust to dla mnie byłoby to wskazanie do konsultacji z lekarzem.

> Ja na jej miejscu tez bym nie wspominala, bo
> moze moja klientka ma jakies problemy zdrowotne i przykro/nieswojo jej o tym
> mowic.

Skoro klientka ma problemy zdrowotne to o nich wie, i nic strasznego sie
nie stanie. A jesli klientka nie była jeszcze u lekarza to bedzie wdzieczna
kosmetyczce na zwrocenie uwagi na taka mozliwosc.

Ale oczywiscie, nie upieram sie ze tak jest zawsze. Ja w kazdym badz razie
zmieniłabym kosmetyczke.

1. Data: 2003-06-03 15:40:21

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> Poslalam Ci cos na priv.

dunia, czy mi tez mozesz, jesli chodzi o problemy endykronolog.?

1. Data: 2003-06-03 16:56:23

Od: "|-----BRUNETKA----|" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz za duzo testosteronu. Udaj się do lekarza. Rozpocznie kuracje
hormonalna i bedzie po sprawie...

--
|------<< B R U N E T K A>>------|
Pasjonatka ryb z obu Ameryk...

GG: 2659405
Użytkownik " Kasia" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
na
> zapalenia??A moze cos, co pomoze mi zwolnic odrost wlosa?

http://www.gazeta.pl/usenet/

woda z octem na włosy?
Zerwany paznokieć
Do Warszawianek o prostych, gęstych i sztywnych włosach - fryzjer dobry/tani - polecicie?
Cera naczynkowa + krem z filtrem...Jaki?
dieta alternatywna?