Nadmierne pocenie

1. Data: 2006-09-03 16:52:44

Temat: Nadmierne pocenie
Od: "Agnieszka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o radę: jak poradzić sobie z nadmierną potliwością (pod pachami)?

2. Data: 2006-09-03 20:20:40

Temat: Re: Nadmierne pocenie
Od: Pink <P...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-09-03, o godzinie 18:52:44, użytkownik *Agnieszka* napisał(a) w
wiadomości: <news:edf18s$561$1@inews.gazeta.pl>

> Proszę o radę: jak poradzić sobie z nadmierną potliwością (pod pachami)?

Używać antyperspirantów.

Pink

3. Data: 2006-09-04 08:36:20

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03.09.2006, o godzinie 22.20.40, na pl.sci.medycyna, Pink napisał(a):

> Używać antyperspirantów.

To ja pociągnę dalej... A jeżeli ktoś jest uczulony, to znasz jakiś inny
sposób?

*Habeck*
- Schutzbach

4. Data: 2006-09-04 08:54:39

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja pociągnę dalej... A jeżeli ktoś jest uczulony, to znasz jakiś inny
> sposób?
na co konkretnie uczulony?

5. Data: 2006-09-04 11:37:01

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04.09.2006, o godzinie 10.54.39, na pl.sci.medycyna, justy napisał(a):

> na co konkretnie uczulony?

Na antyperspiranty konkretnie.

*Habeck*
- Schutzbach

6. Data: 2006-09-04 12:24:52

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na antyperspiranty konkretnie.
to się nazwya konkret :) jaki związek chemiczny powoduje to uczulenie?

7. Data: 2006-09-04 16:25:42

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał:
> Proszę o radę: jak poradzić sobie z nadmierną potliwością (pod pachami)?

Było już parę omówień tego problemu
http://groups.google.pl/group/pl.sci.medycyna/search
?group=pl.sci.medycyna&q=nadmierne+pocenie&qt_g=1&se
archnow=Przeszukuj+t%C4%99+grup%C4%99
(http://tiny.pl/7fv1 )
Dodam, że kiedyś w handlu były tzw. potniki, tj. wkładki
bawełniane, które przyszywało się po stronie wewn. ubrań - pod
pachami.

--
Pozdrawiam :)
JM

8. Data: 2006-09-04 21:12:03

Od: "Agnieszka " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Używać antyperspirantów.

Słuszna uwaga. Myślisz, że jeśli by działały to bym prosiła o radę? Problem w
tym, że wypróbowałam moc różnych specyfików i wynik jest jeden - nie
działają. Etiaxil też niestety nie bardzo.
Pozdrawiam
Agnieszka

9. Data: 2006-09-05 11:43:29

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04.09.2006, o godzinie 14.24.52, na pl.sci.medycyna, justy napisał(a):

> to się nazwya konkret :)

Bo nie o konkret chodzi, ale ogólnie. :)

> jaki związek chemiczny powoduje to uczulenie?

Pojęcia nie mam. Przyjmijmy, że antyperspirant jako taki (więc pewnie na
pochodne aluminium). :)

Po prostu interesuje mnie, czy jest inny sposób niż antyperspirant?

*Habeck*
- Schutzbach

10. Data: 2006-09-05 12:44:22

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

równie dobrze może winowajcą może byc np. alkohol zawarty w takich
produktach.
w dodatku chodzi pewnie nie o alergię, lecz o podrażnienie.

antyperspiranty z solami glinu są najskuteczniejsze.
możesz wypróbować te przeznaczone dla alergików,np. SVR Spirial w kremie.
Ałun w sztyfcie - bodajże firmy reutter albo sztyfyt na sodzie (bez
aluminium) la roche posay (mało skuteczny, ale nie uczula).
picie szałwi ogranicza pocenie.

Tlumaczenie
Jak leczyć zespół WERNERA ?
Zemsta Faraona
Złe samopoczucie -> do jakiego lekarza ? _ długie ...
Pytanie o Implanty