Nadpobudliwość psychoruchowa

1. Data: 2002-09-23 09:42:13

Temat: Nadpobudliwość psychoruchowa
Od: "news.onet.pl" <D...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Warszawie rusza program edukacyjno - terapeutyczny dla rodziców i dzieci
nadpobudliwych - "Brykający Tygrysek".
Zajęcia prowadzą psychologowie i pedagodzy ze specjalistycznej poradni
psychologiczno - pedagogicznej.
więcej informacji na priva.
Beata.

2. Data: 2002-09-23 18:06:18

Temat: Re: Nadpobudliwość psychoruchowa
Od: "news.onet.pl" <D...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, podałam zły adres do korespondencji.
Właściwy adres brzmi: D...@p...onet.pl
Jeszcze raz przepraszam.
Beata.

przeczytajcie to