Nadzieja dla Polski?

51. Data: 2014-04-10 19:15:21

Temat: Re: Nadzieja dla Polski?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Apr 2014 08:47:04 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> Plebs katolicki niszył nasz dorobek kultury i robi to do tej pory.

Widać, jak znasz historię kultury, ziemniaku.

> UE cały czas podkreśla

"UE" to może i jest autorytetem dla takich ziemniaków jak ty.

"UE" to tyle, co "nikt", zwisa i powiewa, zlepek obcych państw, nic więcej.
Mam się kierowac tym, co mi ktośtamgdzieśtam, w jakimś kraju, który ma mój
interes głęboko w d..., podyktuje? Śmiechu warte. Zimnior jesteś, to
słuchaj. To właśnie dla takich jak ty ta ich ciemna wstawka, bo i tak się
na niczym ni znasz, a oni wiedzą, że mogą ci wcisnąć wszystko, mało tego,
nawet wciskać nie trzeba, sam przyjmiesz od nich każde g..no i jeszcze się
ze smakiem obliżesz, byle tylko miało na etykiecie magiczne dla ciebie
"UE".
:-|

> że fundamentalizm w pierwszym rzędzie atakuje struktury kulturowe czyli artystów

Teraz jako "artystów" twój bezosobowy autorytet zwany przez ciebie "UE"
uważa debili, którzy niszczą kulturowe/kulturalne wzorce tylko po to, by
być zauważonym, żądni sensacji prowokują swą "tfurczością" jedynie
zgorszenie - ich ekscesy pretendują do miana "sztuka" wśród ziemniactwa.
Zaiste smiechu warte.

52. Data: 2014-04-10 19:54:15

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-10 12:05, Ikselka pisze:

> Bo to właśnie oni wymyślili, że nie wolno kraść, zdradzać, zabijać ludzi
> (narodzonych i nienarodzonych...) oraz puszczać się z każdym na byle imprze
> - tak, TO trzeba było dopiero "wymyślić", bo takiemu jak ty ziemniactwu to
> się w pale nie mieści, żeby PO PROSTU żyć w ten sposób :->

kler wymyślił? pogięło cię? poczytaj sobie historię kościoła chociażby
pobieżnie

to to trzeba było wymyśleć:) ale najpierw mocno zacisnąć powieki i
zatkać uszy, żeby rzeczywistość się do twojego móżdżku nie dobiła

53. Data: 2014-04-10 20:41:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - tak, TO trzeba było dopiero "wymyślić", bo takiemu jak ty ziemniactwu to
> się w pale nie mieści, żeby PO PROSTU żyć w ten sposób :->

Kler wymyślił Dekalog? :-O

Ewa

54. Data: 2014-04-10 20:55:38

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-10 20:41, FEniks pisze:

> Kler wymyślił Dekalog? :-O
>
> Ewa

a bo to jeden? :)
w zależności od potrzeb :D
kiedyś nawet papieża wygrzebali z ziemi i sądzili trupa :D
to się nazywa "trupi synod"

"
Proces nad papieżem Formozusem rozpoczął się w styczniu 897 r. w jednym
z rzymskich kościołów.
"spoczywającego w pokoju" od dziewięciu miesięcy -- papieża Formozusa,
wyjęto z trumny i jego truchło zostało przytaszczone na salę rozpraw.
Stefan zarządził ubranie trupa w cały wystrój papieskich szat
pontyfikalnych, aby wszystkiemu nadać odpowiedniego realizmu.
Akt oskarżenia zawierał trzy zarzuty:

1) Krzywoprzysięstwo
2) Pożądanie papiestwa, niezdrowe ambicje
3) Naruszenie kanonów kanonicznych.

Stefan VII był oskarżycielem, a Formozus, z pomocą kryjącego się za
tronem nastoletniego diakona, bronił się. Chamberlin pisze: ,,Trupa
Formozusa przedstawiono członkom soboru, którzy siedzieli w milczeniu,
podczas gdy papież Stefan VI wściekał się i wykrzykiwał obelgi pod
adresem siedzącego na tronie trupa". Synod uznał wszystkie święcenia i
urzędowe czynności Formozusa za nieważne. Po czym papież kazał obciąć
zmarłemu palce u prawej ręki, którymi udzielał błogosławieństwa.
Wkrótce jednak postanowił, że nie było to dostatecznie adekwatną karą i
kazał ponownie wykopać trupa, obwiązać go kamieniami i wrzucić go do
Tybru. Trupa odratował mnich. Zwłoki wydobyte z Tybru pochowano w
bazylice św. Piotra. Ten postępek wywołał tak wielkie przerażenie wśród
ludu, że powstał on przeciwko papieżowi i wtrącił go do więzienia,
gdzie w sierpniu 897 został uduszony.

Co niesamowite, potrzeba było aż trzech synodów (tym razem bez
obecności trupa), żeby odkręcić wyrok na Formozusie. Po dziś dzień
żaden z papieży nie tytułuje się tym imieniem.

"

--
"Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

55. Data: 2014-04-10 22:21:32

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Na tym polega Ormowiec, pomiętasz jak komuchy podpuszczali na studentów buraczaną
hołotę.? Pomijając katyń. Co obecnie robi fanatyzm, nie ma już żadnego polskiego
artysty którego nie zatakował fanatyzm, nawet Rotę Konopnickiej , za- nie będzie
niemiec pluł nam w twarz- bo Razinger był papieżem. Nie mówiąc o tym że ty
zachowujesz się tu jak ormowiec z podpuszczenia kleru bo parii już nie ma, razem z
tym bolszewikiem Chironem. Każda dyktatura to brak rozwoju a wartości zniszczone i
tak od wieków działał kościół.

56. Data: 2014-04-10 23:06:20

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikka
Wymyślił dekalog, czyli wywalił drugie przykazanie a dziesiąte rozbił na dwa,
bo...odpustami trza pohandlować a drugie zakazuje. Jak też tak przerobił niewygodne
dla siebie teksty, że biblia stanowi w wersji nieprzerobionej potępienie kleru. Jak
naprzykład kuszenie przez szatana władzą nad ludźmi Jezusa, czyli narzucanie
światopoglądu innym ludziom. Jak też jest dla nich tym samym przez stulecia
niezrozumiałe - co carskie cesarzowi co boskie bogu - czyli rodział wiary od państwa
i żadnej religii w placówkach państwa ani jej symboli itd. Ale najfajniejsze jest-
nie zabijaj - jak go przestrzegali oczywiście i przestrzegają, -nie cudzołóż- też
jest nie złe, bo konkubiny rodzą im dzieci i oni te dzieci też- nie cudzołożą
itd....same wartości które głupi pastuch miał zrozumieć bo antyczna kultura to już
technologie kosmiczne i nawet pastuch nie przestrzega.

57. Data: 2014-04-11 08:50:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-10 20:55, ikka pisze:

> a bo to jeden? :)
> w zależności od potrzeb :D

Ideologicznie - tak, jednakowoż w kwestiach zasadniczych, o których
pisała Ikselka, pochodzenie ma grubo przed-klerykalno-katolickie
przecież (nie licząc ideologicznego wtrętu o nienarodzonych).

Ewa

58. Data: 2014-04-11 23:27:11

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-07 12:59, Ikselka pisze:

> Już ty mnie leczył nie będziesz.

masz rację, nikt nie da rady. racjonalne argumenty nie działają na
ludzi religijnych, co nie dziwi, bo gdyby działały, nie byliby
religijni :)

59. Data: 2014-04-12 02:18:30

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikka
Dlatego trzeba walić w łeb. Nie doszło ewolucyjnie jeszcze do poziomu braku pały,
zresztą ich potrzeba tyranów o tym też świadczy że potrzebują po mordzie.

60. Data: 2014-04-12 23:33:18

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <3345027c-03a4-4fcd-813b-
0a804ec5636c@googlegroups.com>, 5...@m...pl says...

> Pentagon i eliminacja fanatyzmu religijnego przy pomocy wirusów i szczepień
>
> Na opublikowanym w 2011 roku materiale, który wyciekł z Pentagonu urzędnicy
Departamentu Obrony Narodowej (ang. DOD- Departament of National Defence) omawiali
plan opracowania i wypuszczenia wirusa zmieniającego strukturę DNA. Wirus może być
przenoszony poprzez szczepienia lub powietrze i ma na celu usunięcie tak zwanego genu
Boga VMAT2 odpowiedzialnego za silne przeżywanie doznań religijnych, intensywnych
przekonań czy pragnień. Według materiału zamieszczonego poniżej projekt ten
jest skierowany przeciwko fundamentalistom katolickim i islamskim.

> Osoby, które są religijnymi fundamentalistami lub religijnymi fanatykami mają 2-3
krotnie podwyższoną ekspresję RT-PCR genu VMAT2. Osoby, które nie są
fundamentalistami ani osobami religijnymi mają znacznie obniżony poziom ekspresji
genu VMAT2. Wirus ma uodpornić na gen VMAT2 i będziemy mieli efekt w postaci zmiany
fanatyka religijnego w normalną osobę. Nazwa tego projektu to FanVax tj. rozpylana w
powietrzu z samolotów szczepionka genetyczna przeciwko
fanatyzmowi religijnemu.

Najpierw zrozum czym jest DNA i jak daleko mu do "zachowań
ludzkich: a potem pierdol swoje bzdety. ;>

PF

To jest właśnie magia liczb. Tej magii boi się Kościół.
"Święty" tata z Jastrzębia podpalaczem-zabójcą swojej rodziny?
"Panika bankowa"? Komuś się wreszcie uda...POdpalić świat ;)
Chironowi - o "cudzie" chodzenia po węglach :-)
Re: Bydlaki!