Nadzienie mięsne do naleśników

1. Data: 2003-02-12 21:15:25

Temat: Nadzienie mięsne do naleśników
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zostało mi kilka naleśników, a z rosołu całkiem ładny kawałek wołowiny. Jak
zrobić nadzienie mięsne do tych naleśników? Myślałam oczywiście o
podsmażonej cebulce, przyprawach, do pierogów dałabym pewnie jajo, ale w
przypadku naleśnika to chyba odpada? Co zrobić, by nadzienie się nie
rozwalało i nie było za suche?

Pozdrawiam - Ewa

1. Data: 2003-02-13 07:20:23

Temat: Re: Nadzienie mięsne do naleśników
Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
Co zrobić, by nadzienie się nie
> rozwalało i nie było za suche?

Witaj!
Ja robie tak: siekam mieso na drobno, dodaje do niego zeszklona na masle
cebule i starte na grubszych oczkach pieczarki, ktore zwilgotnia sucha w
sumie wolowine. Do tego sol, pieprz, czosnek, majeran. Zawijam w nalesniki,
do tego barszcz czerwony i....smacznego.

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2003-02-13 08:57:16

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Co zrobić, by nadzienie się nie

Cześć !
A ja robię tak.Mięso mielę w maszynce dodając warzywka z zupy (nie za dużo)do
tego oczywiście przysmażona cebulka (może być na słoninie lub boczku) ze
skwarkami, jajko obowiązkowo,sól i dużo pieprzu.Opcjonalnie- natka z pietruszki
drobno posiekana. Dobrze wymieszam,a jak jeszcze za suche, to trochę rosołku,
lub innej zupki dodaję.
Pozdrowka
Michał

1. Data: 2003-02-13 09:09:59

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał w >

> skwarkami, jajko obowiązkowo,sól i dużo pieprzu.

Dzięki za odpowiedzi;)
Właśnie tego jajka nie byłam pewna - jak jest w nadzieniu do pierogów, to
wszystko się zagotuje i nie ma problemu. Ale w naleśniku, który w sumie
tylko podgrzeję na patelni to ono się chyba nie zetnie, trochę się obawiam
takiego surowego jaja wmieszanego w nadzienie........

Ewa

1. Data: 2003-02-13 09:20:03

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

trochę się obawiam
> takiego surowego jaja wmieszanego w nadzienie........

Szczerze mowiac nigdy nie dawalam do farszu jajka. Wolowina zalatwi Ci
"scislosc", a pieczarki wilgotnosc.

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2003-02-13 14:20:53

Od: "julita" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do tego barszcz czerwony i....smacznego.
>
> Witam serdecznie! Pozwolę wtrącić się ze swoimi trzema groszami: ja do
tego dokładam jeszcze odgotowaną kapustę kiszoną, dobrze odciśniętą i bez
jajka. Taki sam farsz daję do pierogów, albo do pasztecików drożdżowych lub
kruchych.Właśnie we wtorek miałam coś takiego na obiad. Pychota.
Pozdrowienia Julita

1. Data: 2003-02-13 17:26:54

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "julita" <j...@p...fm> napisał w wiadomości

> tego dokładam jeszcze odgotowaną kapustę kiszoną, dobrze odciśniętą i bez
> jajka

Przy okazji doloze kapuche. Dzieki za pomysl, Julita.

Pozdrawiam
Dorota

Bliny
Sos koperkowy