Nadziewane kabaczki i co dalej.....

1. Data: 2005-07-21 09:14:08

Temat: Nadziewane kabaczki i co dalej.....
Od: "-=Elwood=-" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Właśnie robię nadziewane kabaczki/cukinie. Farsz z duszonych pieczarek z
dodatkiem, natki pitruszki, szczypiorku, żółtej papryki i smażonego mielonego
mięska wołowego. wszytsko razem zapiekę potem w piekarniku. Pytanie jest
następujące, co byście podali do tego?? Znaczy surówkę jaką?? Może pieczone
ziemniaki + surówka??
Z góry dziękuje za propozycje

Elwood

Our Knowledge Is Our Power

2. Data: 2005-07-21 09:24:52

Temat: Re: Nadziewane kabaczki i co dalej.....
Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mięska wołowego. wszytsko razem zapiekę potem w piekarniku. Pytanie jest
> następujące, co byście podali do tego?? Znaczy surówkę jaką?? Może

Dla kontrastu podałbym coś kolorowego. Sałatka : papryki zielona czerwona
zółta (czy ktoś zna jeszcze jakieś jadalne), swiezy ogórek, pomidor(bez
skórki), kalafiorek(same kwiatki), wszystko w kosteczkę, sos
paprykowo-ziołowy Knora i naturalny jogurt.Opcjonalnie można jeszcze dodać
fete.Ale nie każdy ją lubi.
Ile bym tego nie zrobił zawsze jest mało i ginie w przerażającym tempie.
Polecam
Jacenty

3. Data: 2005-07-21 10:29:22

Od: "Filip[a]" <a...@i...uni.beztego.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla kontrastu podałbym coś kolorowego. Sałatka : papryki zielona czerwona
> zółta (czy ktoś zna jeszcze jakieś jadalne)

pomarańczowa... i chyba kiedys widziałam fioletowa, ale moze mi sie
przewidzialo, albo przysnilo:D

Pozd. F[a]

4. Data: 2005-07-21 10:56:47

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pomarańczowa... i chyba kiedys widziałam fioletowa, ale moze mi sie
> przewidzialo, albo przysnilo:D
>
> Pozd. F[a]
>
> wrote Filip(a)

Ta pomarańczowa to była jeszcze zielona czerwona a fioletowa to sie robi
zielona z zazdrości jak leży obok czerwonej. Faktycznie fioletowa jest ale z
tego co wiem to bardziej dekoracyjna (jakaś mutowana). Ja wolę naturalne
żarcie. Dzieki Pozdrowienia

5. Data: 2005-07-21 11:47:11

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-=Elwood=-" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mielonego mięska wołowego. wszytsko razem zapiekę potem w piekarniku.
> Pytanie jest następujące, co byście podali do tego?? Znaczy surówkę jaką??

Nie, ziemniaki nie.
Ja bym dała kus-kus, albo kasze jaglaną z warzywami.
A na sałatkę sałatę w delikatnym sosie, albo ogórki małosolne.

--
Edyta Czyż
"Antonio, gorrrrąco!"

6. Data: 2005-07-21 12:36:57

Od: "lamia_" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hm. kus kusa

choć ja zawsze do nadziewanych kabaczków nic nie daję bo jak dla mnie to one
maja w sobie wszystko :)

smacznego
Lamia_

Śniadanie w pracy