Nafta i rak

1. Data: 2000-11-21 07:06:00

Temat: Nafta i rak
Od: "Myszka07" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nafta pomaga zwalczyc raka, ale w jakich ilosciach ma byc przyjmowana??? Czy
moze ktos z grupy sie nia leczyl i wie????
Myszka07

2. Data: 2000-11-21 17:13:11

Temat: Re: Nafta i rak
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myszka07 napisał(a) w wiadomości: <8vd6qd$28b$1@fargo.cgs.pl>...
>Nafta pomaga zwalczyc raka, ale w jakich ilosciach ma byc przyjmowana???
Czy
>moze ktos z grupy sie nia leczyl i wie????

Dwa litry w lewatywie. I na koniec wetknac knot...

Adam B.

3. Data: 2000-11-22 10:46:43

Od: "MWS" <r...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli masz wątpliwości to udaj się z chorą i próbką nafty do
energoterapeuty, który zbada synergizm nafty do organizmu chorej osoby.
Poinformuj o wyniku badania, jestem bardzo ciekaw.MWS
Użytkownik Myszka07 <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8vd6qd$28b$...@f...cgs.pl...

4. Data: 2000-11-22 11:27:05

Temat: Odp: Nafta i rak
Od: "Myszka07" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Adamus <a...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vfndp$4iq$...@s...icm.edu.pl...

> Myszka07 napisał(a) w wiadomości: <8vd6qd$28b$1@fargo.cgs.pl>...
> Czy
>
> Dwa litry w lewatywie. I na koniec wetknac knot...

BARDZO SMIESZNE - a czlowiek umiera

5. Data: 2000-11-22 12:43:37

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MWS" <r...@r...com.pl> wrote in message
> Jeżeli masz wątpliwości to udaj się z chorą i próbką nafty do
> energoterapeuty, który zbada synergizm nafty do organizmu chorej osoby.
> Poinformuj o wyniku badania, jestem bardzo ciekaw.MWS

Cha, cha, cha- powalilo mnie z nog od tej światłej porady ...

Jola

6. Data: 2000-11-22 15:16:51

Od: c...@p...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

In article <8vd6qd$28b$1@fargo.cgs.pl>,
"Myszka07" <e...@p...onet.pl> wrote:
> Nafta pomaga zwalczyc raka, ale w jakich ilosciach ma byc przyjmowana??? Czy
> moze ktos z grupy sie nia leczyl i wie????
> Myszka07

pokladanie nadzieji w nafcie, vilcacorze, bioenergoterapii itp. to tak
jaby ogrodnik wezwal zaklinacza deszczu zamiast wziac konewke i podlewac.

Cien

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

7. Data: 2000-11-22 20:57:15

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy
>
> Dwa litry w lewatywie. I na koniec wetknac knot...

Ewa

8. Data: 2000-11-25 08:10:44

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@p...onet.pl napisał(a) w wiadomości:
<2...@n...onet.pl>...

> [...]

Swiatelko w tunelu? Nie, nie trzeba...

Adam B.

9. Data: 2000-11-25 08:11:32

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L napisał(a) w wiadomości: <8vgev0$n2j$1@news.tpi.pl>...

>"MWS" <r...@r...com.pl> wrote in message
>
>Cha, cha, cha- powalilo mnie z nog od tej światłej porady ...

ROTFL!
Zapomnieli jednakze o wstawieniu nafty na pare godzin pod piramidke...

Adam B.

10. Data: 2000-11-25 08:12:20

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myszka07 napisał(a) w wiadomości: <8vgag6$dlq$1@fargo.cgs.pl>...

>Użytkownik Adamus <a...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:8vfndp$4iq$...@s...icm.edu.pl...

> BARDZO SMIESZNE - a czlowiek umiera

To nie znaczy ze ma pic produkty koncernow naftowych.
Kaz mu jeszcze zagryzc asfaltem...
Doprawdy, konczy sie XX wiek a takie pytania kraza po grupie dyskusyjnej!!!

Adam B.

Kaciki ust
Muszę schudnąć !!!
zapalenie kaletki maziowej
Optymalni vs. Reszta Swiata - Pojedynek o Zawodowe Mistrzostwo Swiata w Diecie
Szukam leku