Re: Najczestsza geneza problemow emocjonalnych.

From: medea <x...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Najczestsza geneza problemow emocjonalnych.
Date: Thu, 16 Dec 2010 13:00:41 +0100

W dniu 2010-12-15 22:33, Lebowski pisze:

> Po twoim ostatnim wystepie nie warto inwestowac w ciebie zbytniej atencji.

O jaki występ(ek) chodzi tym razem?

> Nie wyciagnelas zadnej nauczki bo taka po prostu jestes, a dlatego, ze
> taka jestes spotyka cie to co spotyka.

A co właściwie mnie spotyka?
Wiesz, już od dawna nie myślę o swoim życiu w takich kategoriach, że
"coś mnie spotyka". "Spotyka" to zazwyczaj integracja "tego, co się
zdarza" z tym "jacy/kim jesteśmy". W tym sensie owszem, to co mnie
spotyka jest zależne od tego, jaka jestem.
A zresztą - jeśli już mnie coś spotyka, to zazwyczaj są to rzeczy
pozytywne. Tak naprawdę mało mam negatywnych spotykań, właśnie sobie to
uświadomiłam. :)

> IMO troche ciebie szkoda, bo masz potencjal na fajnego czlowieka, ale
> jak sobie chcesz, twoja sprawa.

Hm, a kto to jest "fajny człowiek"? Niech zgadnę: młody, ładny,
inteligentny i bez kompleksów. ;)

Ewa (jeszcze raz, bo chyba się nie wysłało za pierwszym razem)