Re: Najczestsza geneza problemow emocjonalnych.

241. Data: 2010-12-17 18:58:18

Temat: Re: Najczestsza geneza problemow emocjonalnych.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Dec 2010 19:23:30 +0100, medea napisał(a):

> Chodziło mi o to, że znalazłam, ale przestali produkować, a nie, że
> przestał mi się podobać.
>
> Ewa

Aha.

242. Data: 2010-12-18 08:11:27

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-16 16:02, glob pisze:

> bestio .Czy ty wiesz gdzie stało zomo...a no właśnie.;)

Co mnie podkusiło, żeby ten wątek czytać? Muszę być dziś w bojowym
nastroju, a tu takie śmichy-chichy :)

--
Pozdrawiam - Aicha

243. Data: 2010-12-18 08:26:14

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-17 15:41, Hanka pisze:

> Nienoo, najbardziej wiarygodne jest polaczenie
> europejskiego Zodiaku z chinskimi zwierzatkami.
>
> Hanka, Wodnik Koza

Aicha, Baran z Psem. Psobaran. Baranopies. I potem na skali
temperamentów wychodzi (0,0) :DDD

--
Pozdrawiam - Aicha

244. Data: 2010-12-18 09:34:54

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-18 09:26, Aicha pisze:

> Aicha, Baran z Psem. Psobaran. Baranopies. I potem na skali
> temperamentów wychodzi (0,0) :DDD

A skąd się to zwierzę bierze? Też bym sobie postawiła kabałę. ;)

Ewa

245. Data: 2010-12-18 09:37:08

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.numerologiachinska.pl/horoskop-chinski/

--

Paulinka, Wodnik Małpa

246. Data: 2010-12-18 09:50:45

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-18 10:37, Paulinka pisze:

> http://www.numerologiachinska.pl/horoskop-chinski/

Dzięki. To ja Baranobawół jestem.

Ewa

247. Data: 2010-12-18 12:29:52

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-12-18 09:26, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> Aicha, Baran z Psem. Psobaran. Baranopies. I potem na skali
> temperamentów wychodzi (0,0) :DDD

Taaaa... a co powiedzieć o temperamencie jadowitej świni? Załamka totalna.

Qra

248. Data: 2011-01-05 12:39:07

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Dec 2010 21:20:31 +0100, Paweł napisał(a):

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> A propos zapachów (damskich), czy ktoś tu lubi Byzance albo Chloe? O Issey
> Miyake już wiem.
>
> P.

Chloe... :) Od dwóch lat Chloe...i chyba się nie uwolnię :)

Pozdrawiam noworocznie i nie tylko,
M.

Re: terapia dla popaprancow z psp?
Ukradeno Vreme - Ukradeno Detence