Data: 2006-08-31 21:54:16
Temat: Re: Najmodniejszy obcenie motyw w reklamie
Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTA.pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Adameck wrote:
> Czy juz zauwazyliscie jak odzwierciedla sie w reklamach zmiane rol w
> zwiazkach damsko-meskich ? Zobaczcie sobie spoty na temat zupek, sosow,
> wybielaczy itp. Najpopularniejszy obecnie scenariusz reklamy FMCG jest taki:
> 1) Chlop zapieprza przy kuchni w domowych ciuchach albo pucuje do polysku
> kibel, pewnie jest w wielkim stresie co partnerka powie gdy wroci po
> ciezkiej harowie do domu.
> 2) W koncu whodzi Ona. Oczywiscie w kostiumiku, bo pracuje po 14 godzin w
> biurze. A skoro maz i tak ma mniej platna prace, niech on sie zajmie domem,
> zreszta i tak wczesniej konczy.
> 3) I dalej jest standard: Chlop zabiera lyzka zupke lub sos i daje do
> sprobowania itp. Albo pokazuje jak to olsniewajaco czysty maja teraz kibel.
> To on jest teraz tutaj panem i wladca !
>
> Za kilka (?) nascie (??) lat pewnie schemat bedzie taki, ze dwoch tatusiow
> reklamuje pieluchy dla ich swiezo adoptowanego synka itp.
Nie przypominam sobie ŻADNEJ takiej reklamy. Może Ty chcesz coś takiego
widzieć? No i: jaki to ma związek z "dwoma tatusiami"? Chcesz
sprowokować kolejną jałową dyskusję z gatunku "homoseksualizmowi mówimy
stop"?
PS: dlaczego twoja "męskość" tak cierpi, jak widzi mężczyznę w kuchni?
--
"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade
|