Najnowsze "Ogrody", czyli temat pod dyskusję

51. Data: 2005-11-28 17:40:15

Temat: Re: Najnowsze "Ogrody", czyli temat pod dyskusj
Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta napisała:

> Dobry sprzedawca powinien wykazac się nie tylko wiedzą, ale
> i taktem.
> A artykuł w "Ogrodach" ta pani mogła zostawić dla siebie
> jako ciekawostkę lub anegdotę. Po prostu zabrakło jej klasy
> i tyle.

Ta pani wyznaje zapewne powszechną niestety zasadę:
"Ważna KASA a nie klasa". :-(

Pozdrawiam komercyjnie, ;-)

Zbyszek

52. Data: 2005-11-28 17:49:49

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Mazur wrote:
> [...]
:)))))
A Tobie Martus
w swoim czasie czego zabraklo ?
:)))

> Ta pani wyznaje zapewne powszechną niestety zasadę:
> "Ważna KASA a nie klasa". :-(
:)))
bo inne podejscie to popierdulki i zgrywanie sie
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

53. Data: 2005-11-28 17:54:55

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zbigniew Mazur wrote:

> :)))
> bo inne podejscie to popierdulki i zgrywanie sie
> :)

Teraz ty sie zgrywasz i robisz to od kilku miesięcy usiłując nas, swoimi
kontrowersyjnymi wypowiedziami, sprowokować do awantur, bo lubisz jak na
grupie wrze.

Pozdrawiam
Kaśka

54. Data: 2005-11-28 18:04:03

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:

> A jeśli każde z nas uważa się za mądrego_i_oczytanego_ogrodnika i
> pewnie wielu jeszcze innych co się nie ujawniają a czytują lub inni
> nieinternetowi to każdy może się poczuć urażonym :-(
:))
rzecz w tym
ze wiekszosc nie jest
a tylko uwaza sie
czyli jak to u nas na wsi sie mowi
wyzej sra niz dupe ma
:)
i wedlug mnie
to o tych w punkcie C byla mowa
:)
jak ktos powiedzial
ze im wiecej wiesz tym wiesz
ze wiesz niewiele
:)
handlem zawodowo zajmuje sie ponad 20 lat
i obojetniej w jakiej branza
najbardziej upierdliwymi Klientami sa Ci
ktorym wydaje sie
ze wszystko wiedza najlepiej
:)
dlaczego w watku puszczonym jakis czas temu przez Mirzan
wszyscy tak bardzo jemu wspolczuli
a teraz tak sie wszyscy obruszaja
ze jakis sprzedawca szczerze napisal
jak dzieli swoich Klientow
:)
Klient ma zawsze racje
to zawolanie zamierzchlej epoki
:)
tak jak wspomniala Basia
to Klient decyduje gdzie chce kupowac
ale nikt nikomu laski w tym nie robi
:)
profesjonalizm w handlu nie polega na wlazeniu w tylek Klientowi
:)

> PS.: Zagmatwałam prawda ?
:)
nie pochlebiaj sobie za bardzo
bo ilu ludzi tyle ma prawo byc zdan w temacie
:)

55. Data: 2005-11-28 18:10:08

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna zacytowała [nic nie ciąłem] i napisała:

> [...]
>
> Teraz ty sie zgrywasz i robisz to od kilku miesięcy usiłując nas, swoimi
> kontrowersyjnymi wypowiedziami, sprowokować do awantur, bo lubisz jak na

Ale dlaczego moje nazwisko w tym kontekście?
Nie brałem udziału i nie dawałem się sprowokować.

Pozdrawiam niewinnie, :-)
Zbyszek

56. Data: 2005-11-28 18:24:14

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Mazur wrote:

> Ale dlaczego moje nazwisko w tym kontekście?
:)
ja podwiesilem sie pod Twoj post
bo nie taje
ze pare osob z grupy czytam jedynie zacytowane
:)

> Nie brałem udziału i nie dawałem się sprowokować.
> Pozdrawiam niewinnie, :-)
:)
nie jestes niewinny
wypowiedziales sie w tym watku
i jak na moj gust "zapiales bardzo wysoko"
:)
delikatny i miekki jestes
i lubie Ciebie
i nie bede szukal dosadniejszych okreslen
:)))))
a do Kasi
w odroznieniu od wielu osob na grupie
nie zgrywam sie i nie udaje kogos innego niz jestem
:)

57. Data: 2005-11-28 18:34:54

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> napisał w
wiadomości news:38a2.000001f7.438b47ff@newsgate.onet.pl...

> Ale dlaczego moje nazwisko w tym kontekście?
> Nie brałem udziału i nie dawałem się sprowokować.

Bo za mało wycięłam :)))

> Pozdrawiam niewinnie, :-)
> Zbyszek

Pozdrawiam mało spostrzegawczo :)
Kaśka

58. Data: 2005-11-28 18:54:02

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka napisał(a):

> A może zrobimy konkurs tekstowy ?!
> Ja zgłaszam wypowiedź robala na cytat roku :-D
[...]

A co powiesz na to:
"to Klient decyduje gdzie chce kupowac
ale nikt nikomu laski w tym nie robi"
;-)
pozdr. Jerzy

59. Data: 2005-11-28 18:58:26

Temat: Re: Najnowsze "Ogrody", czyli temat pod dyskusję
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
[...]
> Jakoś Jurek Wierzchnicki trafił...chyba 10 postów powyżej? Ty nie o szkółce
> masz pamiętać, ale wątek czytać! Dokładnie! :-P

Biję sie w pierś, jakoś mi to umkneło, nawet nie wiem dlaczego mam
odznaczony jako przeczytany, ale słowo charceża, że dopiero teraz
przeczytałem.
:-?
pozdr. Jerzy

60. Data: 2005-11-28 19:08:24

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):
> Jeszcze klienci (potencjalni) musieliby czytać "Ogrody" :)
> Ale możemy tam pojechać i ją poirytować trochę ;)

Mnie najbardziej interesują "umieszczone w ogrodzie ziołowym [...]
przyprawy".
Ciekaw jestem w co są zapakowane.
Widziałeś je Jurek?
;-)
pozdr. Jerzy

Platykodon z serii Astra
czy można uratować drzewo obdarte (częściowo) z kory
Potrzebuję czegoś do czytania
Głosowanie na maskotkę roku
Chory ficus ?