Najnowsze "Ogrody", czyli temat pod dyskusję

81. Data: 2005-12-01 16:44:01

Temat: Re: Najnowsze "Ogrody", czyli temat pod dyskusj
Od: "Gleba" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gamon'" <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dmheis$ivq$1@julia.coi.pw.edu.pl...
> [...]
> 1. dlaczego zakladasz, ze klient wciska, a nie jest znawca? czy fakt, ze
> nie jest 'profesjonalnym' sprzedawca znaczy, ze nie zna sie na rzeczy?
> 2. dlaczego mowisz "madrzy sie", a nie "pyta, uzupelnia wiedze"?
> 3. ma sie zachowac taktownie i elegancko - mam za soba dosc duza praktyke
> w prowadzeniu szkolen, tam tez pojawialy sie osoby, ktore wiedzialy lepiej
> i "wiedzialy lepiej", z pierwszej grupy byla sama radosc (mozna sie bylo
> od takich osob wiele nauczyc i to zadna hanba), na te druga grupe trzeba
> bylo sobie wypracowac elegancki sposob sprowadzania ich na ziemie :) i to

Cały czas chodzi mi o to ,żeby promować tzw. "dobre gusta "(jeśli chodzi o
urządzanie ogrodów), tak jak w architekturze

82. Data: 2005-12-01 17:15:10

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Gleba wrote:

> Cały czas chodzi mi o to ,żeby promować tzw. "dobre gusta "(jesli chodzi o
> urzadzanie ogrodów), tak jak w architekturze

Ojojoj! Co ogrodnik (architekt) to inne gusta uwaza za dobre.

Pozdrowienia,
Michal

PS. Czy moglbys przestawic w swoim Microsoft Outlook Express
kodowanie z Windows-1250 na ISO-8859-2?

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

83. Data: 2005-12-01 17:19:06

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gleba napisał(a):
> Cały czas chodzi mi o to ,żeby promować tzw. "dobre gusta "(je?li chodzi o
> urzšdzanie ogrodów), tak jak w architekturze

Gusta odchodzą w niepamięć, teraz liczą sie jedynie gusty:
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=18008
;-)
pozdr. Jerzy

84. Data: 2005-12-01 22:07:27

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

85. Data: 2005-12-02 07:28:16

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdy zaczynal to mial ambitny zamiar nastawienia sie na takie same fikolki
> a zycie zmusilo go do produkcji standartowej

Derenie trudno rozmnożyć.Z nasion wyjdzie roślina bez nazwy odmianowej.
Nasiona wysiane z dojrzałych owoców leżą w ziemi ponad dwa lata.Należy siać
Niedojrzałe, wtedy wschodzą w najbliższą wiosnę.
Nie udało mi się ukorzenić, Wytwarzał się kallus i sadzonki padały.
Zapotrzebowanie na derenie jadalne jest.Mam jeden o owocach dwa razy
większych od znanych, marki mój z nasion,ale nie umiem go rozmnożyć,
jest jeszcze mały.
Pozdrawiam.Mirzan

86. Data: 2005-12-02 09:22:40

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał:

> [...]
> Zapotrzebowanie na derenie jadalne jest.Mam jeden o owocach dwa razy
> większych od znanych, marki mój z nasion,ale nie umiem go rozmnożyć,
Szewczykowi z Krzywaczki udało się szczepienie, ale tylko letnie.
Szczepiony tak Cornus Mas Variegata rośnie u mnie dobrze,
u Basi chyba też.
W następnym roku popróbujemy szczepienia wielkoowocowego Jolico -
ma takiego kupionego w Wiedniu.

Krzysztof

87. Data: 2005-12-02 11:48:20

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> u Basi chyba też.
> W następnym roku popróbujemy szczepienia wielkoowocowego Jolico -

Jeśli chcesz, wiosną mogę posłać Ci gałązkę z mojego, może uda się
zaszczepić.Nie mam już siewek derenia i nie mogę próbować.
Niedaleko ode mnie rośnie siewka jabłoni.Całkowicie odporna na choroby.
Jabłka niezłe, jesienne, może chcesz zrazy?
Pozdrawiam.Mirzan

88. Data: 2005-12-02 12:12:18

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Niedaleko ode mnie rośnie siewka jabłoni.Całkowicie odporna na choroby.
> Jabłka niezłe, jesienne, może chcesz zrazy?
Dzięki, ja nie szczepię, muszę poprosić fachowca.
derenie szczepi się latem, na początku sierpnia.
Wrócimy jeszcze do tematu, OK?
Krzysztof

89. Data: 2005-12-02 13:42:49

Od: "Ela" <ela_NOSPAM_luczynska_NO-SP4M!_@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zapotrzebowanie na derenie jadalne jest.Mam jeden o owocach dwa razy
> większych od znanych, marki mój z nasion,ale nie umiem go rozmnożyć,

Znalazłam /w angielskim linku / , że dereń jadalny ukorzenia się z sadzonek
wpół-zdrewniałych z lipca, sierpnia , lub z jednorocznego / tegorocznego /
pędu zdrewniałego uciętego jesienią , koniecznie z piętką.Ukorzenia się w
zimnym miejscu.
Pozdrawiam,
Ela Łuczyńska

90. Data: 2005-12-02 18:25:17

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pędu zdrewniałego uciętego jesienią , koniecznie z piętką.Ukorzenia się w

Narazie nie wychodziło mi ani z zielnych, ani z zdrewniałych,
spróbuję jeszcze raz, chociaż nie ma wielu gałązek do cięcia.
Wysoki po kolano a owocował dwa razy, po kilka owoców.
Pozdrawiam.Mirzan

Platykodon z serii Astra
czy można uratować drzewo obdarte (częściowo) z kory
Potrzebuję czegoś do czytania
Głosowanie na maskotkę roku
Chory ficus ?