Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Re: Najwieksze swiatowe oszustwo informacyjne - pluskwa milenijna ? Re: Najwieksze swiatowe oszustwo informacyjne - pluskwa milenijna ?

Re: Najwieksze swiatowe oszustwo informacyjne - pluskwa milenijna ?

From: ...@...pl (Leszek Krupiński)
Newsgroups: pl.comp.programming,pl.sci.psychologia,pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Najwieksze swiatowe oszustwo informacyjne - pluskwa milenijna ?
Date: 3 Jan 2000 15:55:38 GMT

-r--r--r-- Maciej Maczynski <m...@x...de> Mon, 3 Jan 2000 09:17:28 -0000

>Piotr Jęczkowiak <q...@p...onet.pl> wrote in message
>Telesfor. Ale do rzeczy: byla wlasnie mowa o Y2K. Wypowiadal sie pan z
>Netii. Tresc wypowiedzi byla mniej wiecej taka, ze oni sa swietnie
>przygotowani i wszystko sprawdzili ("so far so good" mysle sobie). Az tu
>nagle czlowiek mowi cos takiego: "zreszta mamy juz za soba sprawdzian: 9
>wrzesnie 1999" !!!???!!! Facetowi nawet powieka nie drgnela - ON W TO
>WIERZYL!!!!
To był najlepszy dowcip roku. Jak przeczytałem czy usłyszałem gdzieś, że "nie
wiadomo jak się zachowają komputery gdy w dacie będą same dziewiątki" przez
pół godziny nie mogłem się podnieść z podłogi ze śmiechu. Przecież to kpienie
z ludzkiej inteligencji. Kto takie rzeczy wymyśla? To tak jakbym powiedział,
że nie wiadomo jak komputer zareaguje na godzinę 01:01:11. Paranoja.

--
--==Leszek Krupiński jr==--==Linux registered user #96957==--==d(at)z.pl==--
--==Certified Linux Administrator && C++ Programmer==--==+48 501 756 211==--