Najwłaściwsza temperatura wewnątrz lodówki

1. Data: 2010-12-09 11:06:50

Temat: Najwłaściwsza temperatura wewnątrz lodówki
Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jaka jest najwłaściwsza temperatura wewnątrz lodówki typowego
Kowalskiego? U mnie jest aktualnie 6 stopni, zastanawiam się czy to nie
za mało?

Pozdr.
R.P.

2. Data: 2010-12-09 12:00:07

Temat: Re: Najwłaściwsza temperatura wewnątrz lodówki
Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"R. P." <r...@w...pl> napisał(a):

> [...]
>
>Jaka jest najwłaściwsza temperatura wewnątrz lodówki typowego
>Kowalskiego? U mnie jest aktualnie 6 stopni, zastanawiam się czy to nie

http://www.eufic.org/article/pl/1/1/artid/food-stora
ge-refrigerator/

ale ja u siebie utrzymuje okolo 3stopni

3. Data: 2010-12-22 07:23:42

Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A te 6 stopni to gdzie? Na górnej, czy na dolnej półce.
Ja mam na górnej 10, a na samym dole 2 stopnie i taką temperaturę uważam
za optymalną. Różne produkty róznie mogę ustawiać, np. masło na górę,
żeby nie było zbyt twarde.
Jacek

4. Data: 2010-12-22 08:25:39

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> za optymalną. Różne produkty róznie mogę ustawiać, np. masło na górę, żeby

Najcieplej na drzwiach u góry. Najzimniej na ostatniej półce wewnątrz.
Powietrze zimne spływa tyłem po ściance i nagrzane unosi się przy drzwiach.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Christmas Day's gifts handbags bags purse scarf sunglasses hats caps UGG boot Timberland shoes Nike shoes jerseys jacket hoody coat etc. wholesale online by paypal payment with free shipping ( http://www.24hour-buy.co m )
SPRZECIOR
Mlynek do zlewozmywaka - numery SWW czy jak im tam...
Dom za 1$
Tani domek - przykład z życia