Nalewka z robakami.

1. Data: 2003-07-07 08:10:28

Temat: Nalewka z robakami.
Od: "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Przygotowałam wczoraj wiśnie na nalewkę, zasypałam je cukrem. Każda wiśnię
otwierałam, sprawdzałam, te z robakami wyrzucałam. Niestety, dziś okazało
się, że część robaków wypłynęła dopiero z sokiem. Wyłowiłam te robale i
zastanawiam się co dalej. Zalać spirytusem czy sobie darować i wyrzucić te
wiśnie. Specjalnie obrzydliwa nie jestem, wiśnie są moje, z działki więc
robale w pewnym sensie swojskie ;), ale ... Jeśli bym miała wyrzucić potem,
już ze spirytusem byłoby mi bardzo żal.

Co robić?

Kasia

1. Data: 2003-07-07 08:15:58

Temat: Re: Nalewka z robakami.
Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zastanawiam się co dalej. Zalać spirytusem czy sobie darować i wyrzucić te

Tequilę po polsku :-)))?

Poważnie mówiąc - zalej spirytusem. I tak przecież za parę miesięcy będziesz
filtrować, więc gdyby jeszcze jakiś się zaplątał - i tak go wyłapiesz.

Dorota
(gdybyż ludzie wiedzieli, co jedzą i piją..............)

1. Data: 2003-07-07 09:16:06

Od: d...@w...pl (Darek S.) szukaj wiadomości tego autora

Kasia A. wrote:

> [...]
> wiśnie. Specjalnie obrzydliwa nie jestem, wiśnie są
moje, z działki więc
> robale w pewnym sensie swojskie ;), ale ... Jeśli bym

Daj spokój. To co miało wypłynąć już wypłynęło. Więcej
ich nie powinno być. Sok zagotuj-pasteryzuj i odstaw,a
wiśnie zalej spirytusem i niech się sycą. Będzie
dobre, wierz mi. Pozdrawiam Darek.
wyslane z serwisu easy cookbook - kukbuk izy
http://www.kuchnia.serwisy.net
http://www.kuchnia.serwisy.net.pl

Jak 'przerobic' kurczaka z rozna?
Ciasto czekoladowe z wrzatkiem
Jeszcze raz Bayleis
Nalewka z morwy ??
Wątek o kobietach piszących na p.rec.kuc >100