Naprawdę nie potrafisz...

11. Data: 2007-05-09 10:19:44

Temat: Re: Naprawdę nie potrafisz...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:f1s725$jte$1@news.onet.pl...

> Czy ja wiem!?! ;)))
> To ty mówisz że wszystkie k....oobietki są takie same... ;P

Zająknąłeś się jak ony? 8-[

12. Data: 2007-05-09 10:42:12

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zająknąłeś się jak ony? 8-[

[by] zając się nie [spłoszył]
sztuka dla oddania sedna ;)

13. Data: 2007-05-09 13:45:57

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 11:59, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> "Sky" <s...@o...pl> wrote in messagenews:f1s5q8$fqd$1@news.onet.pl...
>
> Czyżbyś chciał powiedzieć, że XL to Hanka - Syla?
> Trochę inny głos ma, ale może jej się zmienił.

Ale Ty mieszasz!
Trzy w jednym???

Ciekawe co znajdę w innych wątkach!

Kurcze - wystarczy na moment zniknąć ;))

Hanka
:))

14. Data: 2007-05-10 00:08:48

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Czyżbyś chciał powiedzieć, że XL to Hanka - Syla?
> Trochę inny głos ma, ale może jej się zmienił.

Oj, Slavi... Jakbym ja podczas tak dawała się zwodzić podczas rozwodu
netowym fantazmatom jak Ty, to nie miałabym mieszkania, alimentów i
może dziecka, a sama rezydowałabym w Stroniu Śląskim albo innym
Lubiążu...

--
Pozdrawiam - Aicha

15. Data: 2007-05-10 00:56:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...pl> wrote in message

> [...]
> netowym fantazmatom jak Ty, to nie miałabym mieszkania, alimentów i
> może dziecka, a sama rezydowałabym w Stroniu Śląskim albo innym

I nie poznała byś głębi nikczemnosci ludzi, charakterów u tych u których
on jest, jak i uczciwych ludzi, czasem zaplątanych w matni.
Nawiasem mówiąc poczytność mam największą w Polsce...

A tej filmowej hołocie proponuję zacząć już pisać scenariusz z własnych
przeżyć pod adekwatnym tytułem: "W matni"...

Droga Aicho, to ja bawię się w "Kosiarza"...

Dzięki za to, że się odezwałaś - szkoda, że nie jestem młodszy - jesteś
dobrą kobietą.

16. Data: 2007-05-10 01:16:40

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Droga Aicho, to ja bawię się w "Kosiarza"...
>
> Dzięki za to, że się odezwałaś - szkoda, że nie jestem młodszy - jesteś

'Wszystkim' się wydaje że są jakimiś "kosiarzami"
że to oni są na wierzchu...że to ich czytają...
Bożesz! ;P

LUUUDDZIIIEEE...trochę dystansu! ;D

17. Data: 2007-05-10 01:43:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
>
> Droga Aicho, to ja bawię się w "Kosiarza"...
>
> Dzięki za to, że się odezwałaś - szkoda, że nie jestem młodszy - jesteś

P.S. Podrzucam im z dystansu wydmuszki, a im się zdaje, że trzymają mnie za
jaja, a niektóre myślą, że za fujarę.

18. Data: 2007-05-10 03:22:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:f1trno$hqi$1@news.onet.pl...

> których

> własnych

> 'Wszystkim' się wydaje że są jakimiś "kosiarzami"

W moim przypadku jest to baaaaaaaaardzo daleki skrót myślowy.

19. Data: 2007-05-10 13:23:29

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W moim przypadku jest to baaaaaaaaardzo daleki skrót myślowy.

Taaaa...skrót -ale "baaaardzo daleki" hi hi ;)
Kolejna wpadka którą odkręcasz... ;P

20. Data: 2007-05-10 13:26:09

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> których

> własnych

> P.S. Podrzucam im z dystansu wydmuszki, a im się zdaje, że trzymają mnie

...powiedz od razu że ci wąż z przypadłościami linieje...
to będzie dla Panienek jasność
w temacie twojej 'atrakcyjności' seksualnej ;P

SKY@home
FANTASY
...którzy jesteście w Niebie ;)
[w kontekście paru wątków:] Pragniemy zaangażowania...?
ZLY DOTYK