SKY@home

1. Data: 2007-05-08 21:44:23

Temat: SKY@home
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawia mnie aktywność oraz wysoka efektywność niejakiego Sky'a w
poddawaniu tematów do dyskusji w GD... Tematy przez To Indywiduum
poddane z reguły zamieniają się w całkiem długie i ciekawe dla tłumów
wątki, wykorzystując swą dobraną specjalnie chwytliwość.
Niewątpliwie To Nieziemskie Indywiduum prowadzi jakieś swoje badania
nad przetworzonym materiałem wyplutym z klawiatur, w dyskusjach
wykorzystujących możliwości obliczeniowe mózgów naiwnych uczestników GD...
SKY@home?
;-)
--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

2. Data: 2007-05-08 21:46:12

Temat: Re: SKY@home
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> [...]
> nad przetworzonym materiałem wyplutym z klawiatur, w dyskusjach
> wykorzystujących możliwości obliczeniowe mózgów naiwnych uczestników GD...

...WOLNE moce obliczeniowe, zwłaszcza po godz. 23:00 :-)))))))))

3. Data: 2007-05-08 21:48:52

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Ikselka napisał(a):
(...)

> ...WOLNE moce obliczeniowe, zwłaszcza po godz. 23:00 :-)))))))))

Dodatkowo niebezpieczne jest uzależnienie części użytkowników internetu
od tychże SKY@home'owych dyskusji ;-)

4. Data: 2007-05-08 21:59:52

Od: Magda <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dopiero teraz to wszystko zauważyłaś?
(Jest jednak coś odnośnie Sky, co chyba Twojej uwadze umknęło. Może to
i dobrze).

Magda

5. Data: 2007-05-08 22:04:43

Od: Magda <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak w ogóle ten wątek taki jakiś grubymi nićmi szyty...;)

Magda

6. Data: 2007-05-08 22:28:37

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda napisał(a):
> A tak w ogóle ten wątek taki jakiś grubymi nićmi szyty...;)
>
> --
> Pozdrawiam,
> Magda

Czemu? - nie wolno prowadzić swoich badań wykorzystując cudze mózgi, lub
moce obliczeniowe - jak zwał, tak zwał? Chyba tylko idei nie mam zbyt
porywającej, to wielu chętnych nie będzie, w odróżnieniu od SETI... Ale
Sky jako zjawisko jest bardzo interesujący, a do tej pory nie doczekał
się żadnego opracowania, ani nawet próby roz-pracowania ;-)

7. Data: 2007-05-08 22:29:59

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda napisał(a):
> Dopiero teraz to wszystko zauważyłaś?
> (Jest jednak coś odnośnie Sky, co chyba Twojej uwadze umknęło. Może to
> i dobrze).

Hy hy - myślisz, że on w ogóle nie istnieje?
;-)

8. Data: 2007-05-08 23:07:48

Od: Magda <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 00:28, Ikselka <i...@w...pl> wrote:

> [...]
> Ale
> Sky jako zjawisko jest bardzo interesujący, a do tej pory nie doczekał
> się żadnego opracowania, ani nawet próby roz-pracowania ;-)

Hehe, tak myślisz? ;-)

Magda

9. Data: 2007-05-08 23:08:56

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda napisał(a):

> Hehe, tak myślisz? ;-)

Podzielisz się wynikami?
;-)

10. Data: 2007-05-08 23:12:32

Od: Magda <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Maj, 00:29, Ikselka <i...@w...pl> wrote:

> Hy hy - myślisz, że on w ogóle nie istnieje?
> ;-)

On próbuje istnieć... ;-)
Ale nie to miałam na myśli.

Magda

FANTASY
...którzy jesteście w Niebie ;)
[w kontekście paru wątków:] Pragniemy zaangażowania...?
ZLY DOTYK
Pić czy jeść? Rzecz o anoreksji i nadwadze ;)