Re: Narkotyki

Data: 2009-05-29 20:32:07
Temat: Re: Narkotyki
Od: "Chiron" <c...@...pl>

news:gvp41i$23j$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Z tego, co się orientuję, (a źródła mojej orientacji są w dużej mierze
> książkowe, poza tym swego czasu znałam sporą grupę ludzi stosujących
> różne dragi) uzależnienie od trawki jest przede wszystkim psychiczne,
> ludzie pragną wprowadzać się w nastrój po niej, ale ich organizm nie
> uzależnia się fizycznie od substancji. Uzależnienie psychiczne jest
> oczywiście też niebezpieczne, w pewnym sensie nawet bardziej, ale nie
> następuje TAK szybko, żeby po jednym razie zostać narkomanem.
>
> Inna sprawa to wzmacniana trawka, też o tym słyszałam.

Poprawka: uależnienie fizyczne da się leczyć w zasadzie w 100%. Psychiczne-
papierosy - ok.10 lat abstynencj, alkohol- 30 lat, nrkotyki- nigdy. Są
takie, które w ogóle nie wywołują uzaeżnień fizycznych- np amfetamina..
Jednak psychiczne może wystąpić nawet po jednorazowym zażyciu. A
nieodwracalna dewastacja psychiki nawet po kilku razach (zanik wyższych
uczuć)

Chiron