Re: Narkotyki

From: jadrys <c...@y...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Narkotyki
Date: Tue, 02 Jun 2009 14:02:01 +0200
<gvsab7$3p2$1@news.task.gda.pl> <gvsam4$l1o$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<gvsd5d$dsf$1@news.task.gda.pl>
<r...@4...net>
<gvulcm$a29$1@news.task.gda.pl>
<aupfsowkz980$.1pr6dqvlrwhu2$.dlg@40tude.net>
<gvun5v$dvh$1@news.task.gda.pl>
<zkgnuzs8alcm$.18l08juof9oj.dlg@40tude.net>
<gvupqq$jc0$1@news.task.gda.pl>
<1csoub0h960pr$.3bad1dxqk2bi$.dlg@40tude.net>
<h00mdc$thb$1@news.task.gda.pl>
<1txfqms8a8ucx.1kftpm0og3u0z$.dlg@40tude.net>

Ikselka pisze:

> Niewierny dotrzymujący słowa?
> :-O

Są tacy dla których słowo więcej znaczy niż chuć..

> Wymóc??? - jak dla kogo. Dla wiernych jest to jedynie głośne wyrażenie ich
> najszczerszych intencji. To one sa najwazniejsze i one decydują, nie sam
> fakt ślubowania. Człowieka uczciwego nie trzeba zmuszać do uczciwości ani
> kochającego do miłości.

Oczywiście piszesz prawdę, ale taką prawdę która jest prawdziwa w dniu
ślubowania.. Natomiast jakiś czas po ślubowaniu wiele par po ślubie nie
rozpada się tylko z powodu właśnie złożonej przysięgi małżeńskiej..
Intencje na daną chwilę można mieć najpiękniejsze w świecie, jednak czas
nie tylko goi rany..

> Bo sie nie starają o siebie. Myślą, że TO się bierze z jakiejś dziwnej
> bajki - przychodzi i odchodzi... A miłość może trwać wiecznie, ludzie tak
> łatwo dają za wygraną, nie wiedząc, co tracą. Dobry temat na dobry wątek:
> "Jak pielęgnować miłość"...

A jednak mimo usilnych starań czasem nie wychodzi.

> Może dla Ciebie. Dla mnie i mojego męża to coś kardynalnego i
> nieodwołalnego, coś, czego się trzymamy do końca. Nawet gdybyśmy przestali
> się kochac. Ty tego zdaje się nigdy nie zrozumiesz, to są nasze (Twój i
> mój) inne światy...

Najwyraźniej. Wiesz z jednej strony sprawiasz wrażenie że dobrze znasz
życie, a z drugiej czasem tak piszesz jakbyś go wcale nie znała..

> Nie. Komu nie odpowiada, to przeciez ślubu brać nie musi.

Ale jak chce? To po co taka obietnica trochę na wyrost?

> Szkoda, że nic nie wiesz o prawdziwej miłości. Tak bardzo bym chciala, aby
> ten obszar stał się wszystkim ludziom bardziej dostępny, a nie dany tylko
> niektórym, których się z tego powodu traktuje jak pośmiewisko. |Gorze tym,
> co się śmieją, bo nie wiedzą nawet sami, z czego, i co stracili nie
> zaznawszy nawet.

Widać że jeszcze muszę się dużo uczyć..