Narkoza - mocno szkodliwa ?

1. Data: 2003-08-01 09:05:31

Temat: Narkoza - mocno szkodliwa ?
Od: "cantona" <g...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Wkrótce mam zamiar przejść operację prostowania przegrody nosowej (część
kostna również).
Słyszałem wiele negatywnych opinii o narkozie od tak skrajnych, że skraca
życie o 5 lat do takich, że uszkadza mózg.
Jak to jest w rzeczywistości ?

Pozdrawiam

Marek

2. Data: 2003-08-01 09:12:27

Temat: Re: Narkoza - mocno szkodliwa ?
Od: "Mamak z Galicji" <mamak112@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cantona" <g...@c...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Słyszałem wiele negatywnych opinii o narkozie od tak skrajnych, że skraca
> życie o 5 lat do takich, że uszkadza mózg.

Taaa a ludzi w których walnął piorun należy zakopać po szyje w ziemi...

I nic się nie martw po każdej narkozie wkładają na trzy zdrowaśki do pieca.

--
Mamak z Galicji
irc: #prk

3. Data: 2003-08-01 13:39:38

Od: "pavel" <w...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to jest w rzeczywistości ?

Prawdopodobnie jest tak szkodliwa jak ciężkie zapicie. ;)
Nic się nie bój - będzie OK.

pozdrawiam,
pavel

4. Data: 2003-08-01 15:27:28

Od: "SC" <o...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prawdopodobnie jest tak szkodliwa jak ciężkie zapicie.

A jak wszyscy wiemy. Dobre zapicie od czasu do czasu jest zupełnie
nieszkodliwe.:)

Sławek

5. Data: 2003-08-01 16:25:19

Od: "Olissa" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> irc: #prk
> Żadna ingerencja do wew.organizmu nie jest bez znaczenia,także narkoza,jednak
nie należy robić zaraz wielkiej paniki.Czasem warto zaryzykować,i taką decyzje
musisz podjąć sam.Pozdrawiam.

6. Data: 2003-08-01 19:24:08

Od: "V-34" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Słyszałem wiele negatywnych opinii o narkozie od tak skrajnych, że skraca
> życie o 5 lat do takich, że uszkadza mózg.

Można też i bez narkozy :))

7. Data: 2003-08-03 16:02:08

Od: "marzena" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak wszyscy wiemy. Dobre zapicie od czasu do czasu jest zupełnie
> nieszkodliwe.:)

O tak ja po 2,5 h operacji pod narkozą miałam jazdę z białą nereczką przez
pół nocy :) Ale powiem tyle to były fajne wakacje. Młodzi praktykanci, stare
salowe i zabiegane pielegnirki ;)
Mysle ze bedziesz krócej pod narkozą dzieki temu nie bedziesz swiadoma co
sie dzieje. A to duzy plus.
Duzo zdrowia
Marzena

8. Data: 2003-08-03 19:15:30

Od: "SzM" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słyszałem wiele negatywnych opinii o narkozie od tak skrajnych, że skraca
> życie o 5 lat do takich, że uszkadza mózg.
> Jak to jest w rzeczywistości ?
Ja poproszę o źródło tych informacji, bo chyba muszę się mocno douczyć.
A ze względu na zanieczyszczenie lotnymi środkami anestetycznymi sal
operacyjnych w Polsce (normy poprzekraczane o rząd setek razy - brak
odciągów gazów) rzeczywiście znieczulenie ogólne znacznie skraca życie i
uszkadza oprócz mózgu także parę innych narządów...ale anestezjologom,
chirurgom i pielęgniarkom.
SzM
lekarz anestezjolog

wynik EEG