Re: Nasz pose

Data: 2005-11-25 11:21:14
Temat: Re: Nasz pose
Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl>

Dnia 2005-11-25 11:33,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) ,
Scalamanca napisał(a):

> Ale to niestety nie zmienia faktu, że władze złamały prawo wobec
> nich i powinny być za to ukarane. Ciekawa jestem, czy w ogóle
> jest jakaś machina prawna karająca tych, którzy innym odmawiają
> ich konstytucyjnych praw.

Dagmara

W Prawie jest tak ze o zakazie czegoś można mówić wtedy tylko wtedy
kiedy w jakimś przepisie jest wyraźnie napisane lub użyta jest
równoznaczna forma. "zakazuje się tego i tego"

Istnieje w przepisach (Komstytucja) "Zakaz dyskryminacji ze względu
na orientacje seksualna stan zdrowia czy kolor skóry" i To jest zakaz
Natomiast nie spotkałem się z przepisem który mówi " zabrania się
zakazuje homoseksualistom wstępować w związki małżeńskie" Można
powiedzieć że nie jest uregulowana kwestia związków nie formalnych i z
samej nazwy takiego związku ( niezależnie od tego czy jest to związek
kobiety i mężczyzny mężczyzny i mężczyzny czy kobiety i kobiety)
uregulowany być nie może z samej swojej istoty nie jest formalny. Gdyby
został uregulowany jakoś przepisami byłby formalny.

Co nie oznacza że ludzie w związkach " nie formalnych" nie mają takich
samych praw jak ludzie żyjących w związkach formalnych. Niezależnie od
formy takiego związku osoby takie mogą razem mieszkać nie zaprzeczysz,
Jedna osoba drugiej może zapisać swój majątek, co sama przyznałaś
upoważnić do dysponowania Polisą ubezpieczeniową itd itp. W ramach
karty praw Pacjenta mogę odwiedzić bliską mi osobę w szpitalu i wiedzieć
o jej stanie zdrowia nie muszę być Czyimś mężem prawda? Chyba że ta
osoba wyrazi sprzeciw co do udzielania informacji o jej zdrowiu do
czego ma prawo i nawet będąc mężem nie mogę takiego prawa swojej żonie
odbierać ( gdybym ją miał)

Jeśli tak nie jest wykaż z przykładami gdzie się mylę :)

Miło mi że sie zgadzasz w kwestii zgromadzeń nareszcie Parada w
Poznaniu była złamaniem prawa i z jednej i z drugiej strony. Idąc twoim
tokiem rozumowania skoro można organizować tylko z tego powodu że sie
nie dostało zezwolenia, bez wyczerpania środków odwoławczych podkreślam
następną paradę demonstracje Gejom. To również prezydent Miasta powinien
zademonstrować jak dostanie po łapach za niezgodne z przepisami
postanowienie czy to będzie decyzja organu nadzorującego czy sąd.

Jeśli pokrzywdzeni poszli by do sądu albo zastosowali procedurę
odwoławczą i odwołanie było by skuteczne. A sądzę ze z powodów formalno
prawnych było by.
Problem polega na tym że o ile mi wiadomo nie poszli w pierwszej
kolejności do sądu czy też sie nie odwołali do organu nadzorującego
Prezydenta Miasta. Dlaczego Bo takie odwołanie jest słabe medialne
Parada demonstracja jest mocna medialne.

Są miasta gdzie owe demonstracje uzyskały pozwolenie zgodne z
przepisami i nikt nie twierdzi ze są nie legalne czy nie powinno ich być

Choć mogą sie nie podobać ale to już kwestia gustu.

Piotr
--
/Dobrego człowieka nie może spotkać nic złego: przeciwieństwa nie/
/chodzą ze sobą w parze./