Re: Nasza Basia kochana ?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Nasza Basia kochana ?
From: XL <i...@g...pl>
Date: 12 Nov 2021 14:42:14 GMT

trybun <L...@j...cb> wrote:
> [...]
anice-czesc-mieszkancow-gminy-ufa-w-skutecznosc-sluz
b-inni-mozemy-sie-tylko-modlic/ar/c1-15893519

> Ktoś kiedyś postanowił że zasady prawa będą zapisane w konstytucji.
> Jedno z jej głównych postanowień to wolność słowa i prawo do
> zgromadzeń.  Powiedz sama - co to za funkcjonariusz i komu służy gdy
> staje na drodze obywatelowi w ograniczaniu jego praw zawartych w
> konstytucji??

Ty, jak widzę, nie rozumiesz, że Konstytucja to tylko przepisy ogolne, a od
przepisow szczegolowych jest Kodeks Wykroczeń, Kodeks Karny, Kodeks Prawa
Cywilnego itd.

> Nie znam sytuacji tej Basi Szatan,

A warto poznać.

> powyższe to odniesienie do jakiejś
> staruszki która niedawno stanęła przed sądem bo wg reżymu zachowywała
> się nieobyczajnie, czyli na demonstracji słownie obraziła
> funkcjonariusza który wykonywał

Prawo o tym mowi, że nie wolno ubliżać funkcjonariuszowi państwowemu
podczas wykonywania przez niego obowiazków służbowych. Ten sam kodaks mowi
o tym, że nie wolno kraść i zabijać. Babcia tak samo temu podlega, jak
18latek. Że babcia, to może iść tez zabijać i kraść? Obraź lub kopnij
policjanta, który cię zatrzymuje i narusza Twoje prawo do swobody
przemieszczania się, to zrozumiesz, że Konstytucja NIE STOI w sprzecznosci
z prawem.

> antykonstytucyjne

To TWOJA ocena. Moja jest inna.

> wytyczne swoich
> mocodawców.

Nie, wytyczne moje i Twoje. Wytyczne SPOŁECZEŃSTWA, które jest tu
mocodawcą, bo stanowi prawo. Funkcjonariusz w nadzym imieniu broni m.in.
Twojego i mojego prawa do niebycia obrażanymi, jeżeli bedziemy
funkcjonariuszami państwa w trakcie pelnienia obowiazków służbowych.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: