Nasza Basia kochana ?

1. Data: 2021-11-10 13:17:20

Temat: Nasza Basia kochana ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia może znieważać funkcjonariuszy na służbie, ale konsekwencje prawne i
(oby!) ekonomiczne (tej pani w Play już dziękuję, albo podziękuję firmie
Play) Basię przyprawiają o płacz i zgrzytanie zębow. Tak to jest, gdy
celebrytka pod wpływem jeszcze panuje nad palcami, a nad rozumem już dawno
nie.
Dać by ją tam, na pierwszą linię. Najlepiej razem z dziećmi. Niech się
brata. Zamiast obrażać funkcjonariuszy z poziomu swego cieplutkiego
celebryckiego błotka, niechże czynnie wykorzysta nadmiar ,,dobrej" energii
wprost na granicy - może któryś tam z niej skorzysta od razu, na miejscu?
https://wspolczesna.pl/kuznica-migranci-szturmuja-gr
anice-czesc-mieszkancow-gminy-ufa-w-skutecznosc-sluz
b-inni-mozemy-sie-tylko-modlic/ar/c1-15893519

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2021-11-10 14:54:37

Temat: Re: Nasza Basia kochana ?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.11.2021 o 13:17, XL pisze:
> [...]
anice-czesc-mieszkancow-gminy-ufa-w-skutecznosc-sluz
b-inni-mozemy-sie-tylko-modlic/ar/c1-15893519

Ależ z naszym słońcem narodu, ministrem ds bezpieczeństwa, oraz
modlitwami jego, nic nam przecież nie grozi.

--
Ewa

3. Data: 2021-11-10 21:08:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> Play) Basię przyprawiają o płacz i zgrzytanie zębow. Tak to jest, gdy
> celebrytka pod wpływem jeszcze panuje nad palcami, a nad rozumem już dawno

Bardzo dobrze! Jeszcze i Play powinien się z nią rozstać.
https://twitter.com/KurskiPL/status/1458161814085242
884

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2021-11-11 13:53:21

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
anice-czesc-mieszkancow-gminy-ufa-w-skutecznosc-sluz
b-inni-mozemy-sie-tylko-modlic/ar/c1-15893519

No cóż, z mojego punktu widzenia - brawo dla pani Basi! Że są w tym
kraju jeszcze ludzie zdolni przeciwstawiać się reżymowi.

5. Data: 2021-11-11 14:56:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:
> [...]
>>

> No cóż, z mojego punktu widzenia - brawo dla pani Basi! Że są w tym
> kraju jeszcze ludzie zdolni przeciwstawiać się reżymowi.

Pyskowki to przeciwstawianie się?' To już lepiej się ,,przeciwstawiają" ci,
co tam z kanapkami jadą.
A generalnie - byli tacy sami, jak Niemcy na Polske napadli: biegli z
bukietami ???

A ta pijaczka ,,przeciwstawia się" nie ,,reżimowi", tylko obronie granic
Polski w sytuacji napaści wrogiego kraju. I nie inaczej!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2021-11-11 18:34:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> bukietami ???
>
> A ta pijaczka ,,przeciwstawia się" nie ,,reżimowi", tylko obronie granic

ze strony

7. Data: 2021-11-12 09:41:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
anice-czesc-mieszkancow-gminy-ufa-w-skutecznosc-sluz
b-inni-mozemy-sie-tylko-modlic/ar/c1-15893519

Po TVP - Polsat też jej nie chce:

https://wpolityce.pl/media/573591-polsat-tez-zerwie-
wspolprace-z-barbara-kurdej-szatan

Brawo!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

8. Data: 2021-11-12 15:24:10

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.11.2021 o 14:56, XL pisze:
> [...]
>
> A ta pijaczka ,,przeciwstawia się" nie ,,reżimowi", tylko obronie granic
> Polski w sytuacji napaści wrogiego kraju. I nie inaczej!

Ktoś kiedyś postanowił że zasady prawa będą zapisane w konstytucji.
Jedno z jej głównych postanowień to wolność słowa i prawo do
zgromadzeń.  Powiedz sama - co to za funkcjonariusz i komu służy gdy
staje na drodze obywatelowi w ograniczaniu jego praw zawartych w
konstytucji??

Nie znam sytuacji tej Basi Szatan, powyższe to odniesienie do jakiejś
staruszki która niedawno stanęła przed sądem bo wg reżymu zachowywała
się nieobyczajnie, czyli na demonstracji słownie obraziła
funkcjonariusza który wykonywał antykonstytucyjne wytyczne swoich
mocodawców.

9. Data: 2021-11-12 15:42:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <L...@j...cb> wrote:
> [...]
> zgromadzeń.  Powiedz sama - co to za funkcjonariusz i komu służy gdy
> staje na drodze obywatelowi w ograniczaniu jego praw zawartych w

Ty, jak widzę, nie rozumiesz, że Konstytucja to tylko przepisy ogolne, a od
przepisow szczegolowych jest Kodeks Wykroczeń, Kodeks Karny, Kodeks Prawa
Cywilnego itd.

> Nie znam sytuacji tej Basi Szatan,

A warto poznać.

> powyższe to odniesienie do jakiejś
> staruszki która niedawno stanęła przed sądem bo wg reżymu zachowywała
> się nieobyczajnie, czyli na demonstracji słownie obraziła
> funkcjonariusza który wykonywał

Prawo o tym mowi, że nie wolno ubliżać funkcjonariuszowi państwowemu
podczas wykonywania przez niego obowiazków służbowych. Ten sam kodaks mowi
o tym, że nie wolno kraść i zabijać. Babcia tak samo temu podlega, jak
18latek. Że babcia, to może iść tez zabijać i kraść? Obraź lub kopnij
policjanta, który cię zatrzymuje i narusza Twoje prawo do swobody
przemieszczania się, to zrozumiesz, że Konstytucja NIE STOI w sprzecznosci
z prawem.

> antykonstytucyjne

To TWOJA ocena. Moja jest inna.

> wytyczne swoich
> mocodawców.

Nie, wytyczne moje i Twoje. Wytyczne SPOŁECZEŃSTWA, które jest tu
mocodawcą, bo stanowi prawo. Funkcjonariusz w nadzym imieniu broni m.in.
Twojego i mojego prawa do niebycia obrażanymi, jeżeli bedziemy
funkcjonariuszami państwa w trakcie pelnienia obowiazków służbowych.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

10. Data: 2021-11-13 11:26:46

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.11.2021 o 15:42, XL pisze:

> Ty, jak widzę, nie rozumiesz, że Konstytucja to tylko przepisy ogolne, a od
> przepisow szczegolowych jest Kodeks Wykroczeń, Kodeks Karny, Kodeks Prawa
> Cywilnego itd.

Fragment o wolności słowa jest jasny i prosty.  Pytanie osobiste -
dlaczego popierasz reżymowe kneblowanie ludziom ust?

> A warto poznać.

Ofiara reżymu bo ośmieliła się mieć własne zdanie?

> [...]
> policjanta, który cię zatrzymuje i narusza Twoje prawo do swobody
> przemieszczania się, to zrozumiesz, że Konstytucja NIE STOI w sprzecznosci

Co może zrobić Obywatel gdy funkcjonariusz pluje mu w twarz wali pałą
gdy ten zamierza głośno wypowiedzieć to co mu leży na wątrobie? Znasz
historię nazwy "kulson" w stosunku do funkcjonariuszy?

> To TWOJA ocena. Moja jest inna.

Zaczynam się Ciebie bać.

> [...]
> Twojego i mojego prawa do niebycia obrażanymi, jeżeli bedziemy
> funkcjonariuszami państwa w trakcie pelnienia obowiazków służbowych.

Ja, przypuszczam że i Ty nie jesteśmy personami publicznymi, tak więc
słusznie nas publicznie nie wolno obrażać. Co innego gnój który żyje z
swojego wizerunku publicznego a nam  zabrania o sobie mówić źle.
Funkcjonariusz zachowuje się jak kanalia to święte prawo obywatela aby
mu to, no może dopiero uświadomić skoro nie wie.

Skowidiociałym i zakeczupowanym...
(o; to nie skundleni Słowianie ;o)
Śmierć ciężarnej WŚRÓD LEKARZY.
Re: "Milicja? Tu mowi poeta Bezdomny z domu wariatow"
Keczup a transplantologia.