Nasza Basia kochana ?

11. Data: 2021-11-13 11:44:29

Temat: Re: Nasza Basia kochana ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <L...@j...cb> wrote:

> Fragment o wolności słowa jest jasny i prosty.  Pytanie osobiste -
> dlaczego popierasz reżymowe kneblowanie ludziom ust?

Tobie się ,,wolność" zdecydowanie myli z rozwydrzeniem.

> Ofiara reżymu bo ośmieliła się mieć własne zdanie?

> Co może zrobić Obywatel gdy funkcjonariusz pluje mu w twarz wali pałą
> gdy ten zamierza głośno wypowiedzieć to co mu leży na wątrobie? Znasz
> historię nazwy "kulson" w stosunku do funkcjonariuszy?

> Zaczynam się Ciebie bać.

Dopiero zaczynasz? Ja już od dawna się Ciebie boję. Jesteś jednym z bardzo
wielu, żywym reliktem czerwonej komuny.

> Ja, przypuszczam że i Ty nie jesteśmy personami publicznymi, tak więc
> słusznie nas publicznie nie wolno obrażać. Co innego gnój który żyje z
> swojego wizerunku publicznego a nam  zabrania o sobie mówić źle.

O to to - publiczna idiotka Kurdej-Szatan żyje z wizerunku publicznego, a
nam zabrania (się) o niej mówić źle, ba, śmie uważać się za skrzywdzoną
owieczkę.

> Funkcjonariusz zachowuje się jak kanalia to święte prawo obywatela aby
> mu to, no może dopiero uświadomić skoro nie wie.

Idź, uświadamiaj. Powinieneś! Najlepiej zaraz. Namiary masz tu, zapuszczaj
silnik, nawigację - i hajda:
https://twitter.com/mon_gov_pl/status/14592266670675
80417?s=21

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

12. Data: 2021-11-13 12:54:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <L...@j...cb> wrote:

> staruszki która niedawno stanęła przed sądem bo wg reżymu zachowywała
> się nieobyczajnie,

Ta ,,staruszka" jest zwykłą (najprawdopodobniej płatną) bandytką i KAŻDY to
widzi, prócz Ciebie? - coraz bardziej się Ciebie boję ?
https://wpolityce.pl/polityka/573875-zukowska-odcina
-sie-od-babci-kasi-ktos-to-musi-powiedziec

> czyli na demonstracji słownie obraziła
> funkcjonariusza

I nie tylko!
https://m.youtube.com/watch?v=mztgaCP71ac

> który wykonywał antykonstytucyjne wytyczne swoich
> mocodawców

Niom. Twoje osobiste sprawozdanie ze skopania policjanta ,,drogówki" na
służbie, zatrzymującego Twoj samochod do kontroli, zapewne jest już w toku?
???

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

13. Data: 2021-11-13 12:57:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <L...@j...cb> wrote:
> Nie znam sytuacji tej Basi Szatan, powyższe to odniesienie do jakiejś
> staruszki która niedawno stanęła przed sądem bo wg reżymu zachowywała
> się nieobyczajnie

Według którego ,,reżymu"? Twojego chyba nie.

https://twitter.com/bratalex/status/1459479216223883
265?s=21

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Skowidiociałym i zakeczupowanym...
(o; to nie skundleni Słowianie ;o)
Śmierć ciężarnej WŚRÓD LEKARZY.
Re: "Milicja? Tu mowi poeta Bezdomny z domu wariatow"
Keczup a transplantologia.