Oliwa na wierzch wypływa.

1. Data: 2021-11-10 19:24:29

Temat: Oliwa na wierzch wypływa.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dr Piotr Witczak na Twitterze:
,,Wstrzyknięcie białka kolca spowodowało tworzenie się płytek w ścianie
aorty grzbietowej. Zakrzepica wystąpiła w bardzo krótkim czasie (3-5 min),
co sugeruje bezpośredni wpływ białka kolca na zakrzepicę, a nie krzepnięcie
wywołane stanem zapalnym"
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0
141813021022704

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2021-11-10 19:25:35

Temat: Re: Oliwa na wierzch wypływa.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> co sugeruje bezpośredni wpływ białka kolca na zakrzepicę, a nie krzepnięcie

https://twitter.com/PiotrWitczak_/status/14581891934
11272711?s=20

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

3. Data: 2021-11-11 12:49:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
141813021022704

> https://twitter.com/PiotrWitczak_/status/14581891934
11272711?s=20

Pół godziny po zamieszczeniu tego linka i cytatu na FB - mam kolejną
blokadę na 30 dni.
Tak się walczy z Prawdą.

IDŹ NA TRZECI STRZAŁ.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2021-11-11 14:05:38

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.11.2021 o 19:24, XL pisze:
> Dr Piotr Witczak na Twitterze:

https://demagog.org.pl/fake_news/nieprawdziwe-inform
acje-w-wywiadzie-z-dr-piotrem-witczakiem/

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2021-11-11 14:08:02

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.11.2021 o 12:49, XL pisze:

> Pół godziny po zamieszczeniu tego linka i cytatu na FB - mam kolejną
> blokadę na 30 dni.
> Tak się walczy z Prawdą.

Tak się walczy z kłamstwem. Nareszcie. I trochę późno zaczęli.

Przecież nie korzystasz z FB, bo nie masz takiej potrzeby...
Tak przynajmniej twierdziłaś.
Kłamstwo masz we krwi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2021-11-11 18:24:49

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.11.2021 o 14:08, Kviat pisze:

> Tak się walczy z kłamstwem. Nareszcie. I trochę późno zaczęli.

Oczywiście w badaniach, na które powołuje się Witczak, nie ma ani słowa
na temat szczepień. Badania dotyczą mechanizmu powstawania zakrzepów u
osób _ciężko_ chorych, w których białko S występuje w dużym natężeniu.

Temu Witczakowi należy się jednak szacun za to, że podaje źródłowe
badania, z których wyciąga - celowo lub nieświadomie, choć w to drugie
wątpię - kłamliwe wnioski. Bo to tak, jakby przebieg ospy właściwej miał
być argumentem za nieszczepieniom przeciwko niej. Absurd.

> Przecież nie korzystasz z FB, bo nie masz takiej potrzeby...
> Tak przynajmniej twierdziłaś.
> Kłamstwo masz we krwi.

Nazwałabym to raczej rytem osobowościowym. ;-)

--

Ewa

Nasza Basia kochana ?
Skowidiociałym i zakeczupowanym...
(o; to nie skundleni Słowianie ;o)
Śmierć ciężarnej WŚRÓD LEKARZY.
Re: "Milicja? Tu mowi poeta Bezdomny z domu wariatow"