Śmierć ciężarnej WŚRÓD LEKARZY.

1. Data: 2021-11-09 17:34:36

Temat: Śmierć ciężarnej WŚRÓD LEKARZY.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lewactwo oskarża antyaborcyjne prawo. Nawet z ludzkiej tragedii potrafi
zrobić szambo.
Tymczasem winni są tu tylko i wyłącznie LEKARZE tego szpitala.
Kiedy pod nieobecność swego prywatnego lekarza X., pracującego na danym
oddziale (w tym konkretnym przypadku był to nieobecny ordynator, do ktorego
kobieta nie mogła się dodzwonić) jego ,,prywatna" pacjentka trafia na
oddział, jest OK, poki wszystko idzie dobrze. Kiedy pojawiają się
komplikacje, lekarze obecni w pracy NIE ROBIĄ NIC, nie chcąc podejmować
odpowiedzialności.
Tak było i jest wszędzie i zawsze - tylko i wyłącznie dlatego, że
dopuszczona jest praktyka prywatna lekarzy pracujących w szpitalach!!!
,,Nie moja pacjentka - nie moj problem, niech choćby zdycha."
Zezwierzęcenie, demoralizacja, znieczulica!!!
I jeszcze robienie spektaklu POLITYCZNEGO!
Mam nadzieję, że prokurator ustali konkretne OSOBY, ktore poprzez
NIEUDZIELENIE POMOCY są winne tej śmierci.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2021-11-09 18:25:39

Temat: Re: Śmierć ciężarnej WŚRÓD LEKARZY.
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.11.2021 o 17:34, XL pisze:
> Lewactwo oskarża antyaborcyjne prawo. Nawet z ludzkiej tragedii potrafi
> zrobić szambo.

Prawactwo zrobiło szambo, bo nie potrafi przewidzieć konsekwencji swoich
zbrodniczych decyzji.

> Tymczasem winni są tu tylko i wyłącznie LEKARZE tego szpitala.

Zwalanie winy na lekarzy nie pomoże.
Będziecie się smażyć w piekle, bo właśnie do was dotarło co zrobiliście
i stąd to wasze wycie.
Każdy prawak, który kiedykolwiek zagłosował na katolickich talibów, jest
umoczony.

> komplikacje, lekarze obecni w pracy NIE ROBIĄ NIC, nie chcąc podejmować
> odpowiedzialności.

Bo nie chcą iść do pierdla.

Na szczęście nawet prawackie kobiety zaczynają rozumieć, że na własne
życzenie nie otrzymają pomocy w razie potrzeby.
Kres katotalibanu coraz bliższy. Im bardziej dokręcacie śrubę, tym
szybszy. I z większym hukiem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2021-11-09 19:49:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

?

> Bo nie chcą iść do pierdla.

Nie. BO MAJĄ W D...E człowieka. Nie tylko rodzącego. I czas z tym skończyć.
Oddzielić prywatę od lecznictwa państwowego. Prywatne gabinety generalnie
są źródłem zarazy moralnej. I nie tylko moralnej - pandemiczne obostrzenia
tam nie istnieją, odstawia się tam fikcję - za forsę idziesz i jesteś w
innym świecie. Byłam i płaciłam, to wiem. Nawet maseczki lekarz nie
zakładal, gdy ODPOWIEDNIO miał zapłacone.

> Na szczęście nawet prawackie kobiety zaczynają rozumieć, że na własne
> życzenie nie otrzymają pomocy w razie potrzeby.

Wystarczy NIE CHODZIĆ DO PRYWACIARZY - i wtedy spoko. Kiedy prywaciarz robi
chałtury w szpitalu, tak właśnie się kończy.

> Kres katotalibanu coraz bliższy. Im bardziej dokręcacie śrubę, tym
> szybszy. I z większym hukiem.

Słupki rosną, nie maleją - choćbyś się zes..ł. Spoko.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2021-11-09 20:54:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.11.2021 o 19:49, XL pisze:

> [...]
> tam nie istnieją, odstawia się tam fikcję - za forsę idziesz i jesteś w
> innym świecie. Byłam i płaciłam, to wiem.

Ale po co i/lub dlaczego byłaś i płaciłaś? Bo pewnie nie chciałaś czekać
rok albo dwa na wizytę w państwowym, nieprawdaż? Jak zlikwidujesz
"prywaciarzy", to nie będziesz miała takiej możliwości.

--
Ewa

5. Data: 2021-11-09 21:51:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Ale po co i/lub dlaczego byłaś i płaciłaś? Bo pewnie nie chciałaś czekać
> rok albo dwa na wizytę w państwowym, nieprawdaż? Jak zlikwidujesz
> "prywaciarzy", to nie będziesz miała takiej możliwości.

Pozwolisz, że sama będę dbać o moje możliwości - ja dobrze wiem, co piszę,
ale Ty jesteś na bakier z rozumieniem drukowanego: ODDZIELIĆ a ZLIKWIDOWAĆ
to są dwa słowa o skrajnie rożnym znaczeniu, cipciu.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2021-11-09 22:54:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.11.2021 o 21:51, XL pisze:

> Pozwolisz, że sama będę dbać o moje możliwości - ja dobrze wiem, co piszę,
> ale Ty jesteś na bakier z rozumieniem drukowanego: ODDZIELIĆ a ZLIKWIDOWAĆ
> to są dwa słowa o skrajnie rożnym znaczeniu, cipciu.

Wyjedź.

Jak chcesz dbać o swoje możliwości w kraju, w którym _generalnie_ zbyt
mało jest lekarzy, pizdeczko?

--

Ewa

7. Data: 2021-11-09 23:06:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Wyjedź.

Póki Ty się trzymasz pazurami tego kraju, to znaczy, że tu jest super.

> Jak chcesz dbać o swoje możliwości w kraju, w którym _generalnie_ zbyt
> mało jest lekarzy, pizdeczko?

Nie zauważam deficytu, wręcz przeciwnie - uczelnie medyczne pękają w szwach
tak, że i Kielce od kilku lat mają swoją. Wystarczy tylko kazać absolwentom
odpracować to darmowe wyksztalcenie w polskich szpitalach.

PS. PO-puszczasz w szwach i słoma wychodzi. Nie masz jeszcze dość zbierania
cięgów?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

8. Data: 2021-11-10 09:04:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.11.2021 o 23:06, XL pisze:

> Póki Ty się trzymasz pazurami tego kraju, to znaczy, że tu jest super.

Słuszne obierasz autorytety. Oby tak dalej.

> Nie zauważam deficytu, wręcz przeciwnie

https://www.euractiv.pl/section/bezpieczenstwo-i-obr
ona/news/liczba-lekarzy-i-pielegniarek-na-tysiac-mie
szkancow-w-panstwach-europy-polska-na-szarym-koncu-w
-rankingu-pielegniarek-per-capita/

> - uczelnie medyczne pękają w szwach
> tak, że i Kielce od kilku lat mają swoją. Wystarczy tylko kazać absolwentom
> odpracować to darmowe wyksztalcenie w polskich szpitalach.

To już, wprowadzaj natychmiast.

> PS. PO-puszczasz w szwach i słoma wychodzi.

Mylisz się. To ochlapało cię twoje własne g...o, cipciu.

--
Ewa

9. Data: 2021-11-10 10:02:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Słuszne obierasz autorytety. Oby tak dalej.

Od BIOwskaźnika do ,,autorytetu" droga daleka, więc niepotrzebnie się
podnieciłaś... Gdybym chciała byle jamochłon uważać od razu za ,,autorytet"...
LOL

> https://www.euractiv.pl/section/bezpieczenstwo-i-obr
ona/news/liczba-lekarzy-i-pielegniarek-na-tysiac-mie
szkancow-w-panstwach-europy-polska-na-szarym-koncu-w
-rankingu-pielegniarek-per-capita/

OJOJOJ!

> To już, wprowadzaj natychmiast.

Widzę, że przy mnie nerwowa się robisz coś, a to kolejny ciekawy
BIOwskaźnik dla mnie ?
Spokojnie i pomalutku, nie trzęś się, na pewno zagłosuję na tych, co
wprowadzą.

> Mylisz się.

Rzadko. Bardzo rzadko. Stara jestem i doświadczona, omyłki mi się
praktycznie nie zdarzają. Oczywiście te odnośnie ludzi...

> To ochlapało cię twoje własne g...o

Co to PO robi z ludzi. Czy może jest odwrotnie? Jak sądzisz, skąd tam tyle
rynsztoka? ?

> cipciu.

Miło być Twoim autorytetem - retoryka to baaaardzo ważna dziedzina życia.
?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

10. Data: 2021-11-10 10:24:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.11.2021 o 10:02, XL pisze:

> Co to PO robi z ludzi. Czy może jest odwrotnie? Jak sądzisz, skąd tam tyle
> rynsztoka? ?

Jest wręcz odwrotnie. Jedyny rynsztok w życiu publicznym to nomen omen
odpryski twoich wyborów.

> Miło być Twoim autorytetem - retoryka to baaaardzo ważna dziedzina życia.

Widzę, że retoryki uczyłaś się od najlepszych - Pawłowicz i Kempy. Tak
jak one skamlesz dotknięta rykoszetem własnego chamstwa.

--
Ewa

Re: "Milicja? Tu mowi poeta Bezdomny z domu wariatow"
Keczup a transplantologia.
Lewactwo.
Oddział bezkarności.
(o; Cargo Cult ;o)