(o; to nie skundleni Słowianie ;o)

1. Data: 2021-11-09 18:41:23

Temat: (o; to nie skundleni Słowianie ;o)
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

skacowane " tłumaczone " google'm :

Sztuka walki w zwarciu wysokogórskim

https://strategika51.org/2021/11/08/de-lart-de-la-me
lee-en-haute-altitude/

O przydatności zapaśników
w stosowanej geostrategii:
jednym z przykładów są chińsko-indyjskie zadymy
w zapierającej dech w piersiach scenerii.
zdjęcie
Ten obraz powyżej przypomina wiele płaskorzeźb
i innych fresków starożytnych bitew
znalezionych w Asyrii, starożytnym Egipcie,
starożytnej Grecji i starożytnym Rzymie.

Chińska i indyjska armia zgodziły się
rozstrzygnąć spór graniczny
bez użycia śmiercionośnej broni.
zdjęcie
W takich warunkach
trzeba mieć dobrych zapaśników i bokserów.
Problem, który wydaje się być rozwiązany,
odkąd dwie nuklearne i demograficzne potęgi Azji,
około trzech miliardów dusz
( i od 2500 do 3000 głowic nuklearnych,
nieoficjalne dane potwierdzające uważane za niskie )
przyniosły walkę wręcz z powrotem na linię frontu.
Oba kraje mają bardzo solidną tradycję takich sztuk walki.
zdjęcie
Bokserzy z Shaolin i zapaśnicy z maczugami Lathi khela
ruszyli na siebie w kilku bójkach,
ciosy padały gęściej niż w nagłej ulewie.
Kiedy pięść, kolano lub maczuga nie dają przekonującego wyniku,
jedna z walczących stron ujawnia inną nieśmiercionośną broń:
dźwięk. Przy pewnych częstotliwościach
i przy wysokich decybelach ta broń dźwiękowa demoralizuje cały batalion
znacznie szybciej niż szalejąca walka wręcz.
Nawet nagrany, ten przenikliwy dźwięk
może uszkodzić resztki pracy mózgu.
zdjęcie
Technicznie rzecz biorąc, jest nie do powstrzymania.
To broń, która nie zabija. więc dozwolona
w tym geostrategicznym pojedynku na wysokościach
Żołnierze indyjscy próbowali się przed nim chronić
za pomocą zestawów ochronników słuchu.
Nic nie pomogło.

Generałowie mogą jednak spać trochę spokojniej.
Wystarczy zapewnić za pośrednictwem podwładnych oficerów,
że do dyspozycji oddziału nie będzie ostrej amunicji.
Rzecz niemożliwa w Hollywood, gdzie aktor ryzykuje
strzelanie kulami na żywo na planie filmowym.

Dość ciekawy detal, nienaładowane karabiny są dopuszczone
Noże itp przedmioty są zabronione i podlegają karze
przez sąd wojskowy ad hoc.

Ten sposób rozstrzygania sporów terytorialnych
jest dość interesujący pod wieloma względami.
Wyobraź sobie przez chwilę, że ten proces
został zastosowany np podczas I wojny światowej.
Azjaci z pewnością mają mądrość, której brakuje gdzie indziej.

Wszyscy politycy powinni tak się rozliczać
Nie tylko pozbylibyśmy się sporej części tego łajdactwa
ale zapobiegłoby to wielu masakrom niewinnych ludzi
itp bezużytecznym rzeziom
bombardowaniom tzw chirurgicznym . . .

Nie wspominając o tym,
że ta metoda pozwala zaoszczędzić miliardy dolarów.

lecz to nie pasuje do sekt syjonistycznych
i całego ich przemysłu zbrojeniowego.

Musisz być suwerennym krajem
i przywódcą który nie jest w służbie żydów,
żeby zgodzić się na konfrontację bez broni.

https://strategika51.org/a-propos-about-us/

2. Data: 2021-11-10 18:49:51

Temat: Re: (o; to nie skundleni Słowianie ;o)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...net.nz <a...@o...net.nz> wrote:

> [...]
> został zastosowany np podczas I wojny światowej.
> Azjaci z pewnością mają mądrość, której brakuje gdzie indziej.

No nie przesadzałabym z tą ich mądrością - Azja to tradycja mordowania.
ZERO szacunku dla pojedynczego ludzkiego istnienia. Poczynając od Dzyngis
Chana, ktory procz wycinania w pień i palenia do ziemi zdobywanych
terytoriow, stosował np. bardzo skuteczny sposob motywacji swej armii do
walki, oparty na jej organizacyjnym systemie dziesiątkowym: kiedy
dziesiątka walczyła zbyt słabo, by uchronić życie swego dowodcy, kazał
ściąć wszystkich z tej dziesiątki, którzy ew. przeżyli. Analogicznie setka,
tysiąc, dziesięć tysięcy i kolejno coraz więcej...
Poprzez ruskich władyków i carów.
A kończąc na azjatyckim potworze Stalinie, bez mrugnięcia okiem skazującym
na śmierć zarówno dowolnie dużo swoich żołnierzy, jak i obywateli
(więcej chyba nie muszę wyszczegolniać...). Stalin=Rosja=Azja. Tam, od czasów
carskich handli i płacenia danin ludzkim towarem (czyt. własnymi poddanymi)
Tatarom, ,,jednostka zerem, jednostka bzdurą", jak trafnie napisał czerwony
sługus, Majakowski, kolega po piórze i psiej mentalności naszej pożal się
Boże noblistki Wisławy.

> [...]
> bombardowaniom tzw chirurgicznym . . .
>
> Nie wspominając o tym,
> że ta metoda pozwala zaoszczędzić miliardy dolarów.

Miliardy dolarow nie jarają już tych, ktorzy zwykle wywoływali i wywołują
wojny. Oni teraz zarabiają te miliardy podczas jednej porządnej
,,pandemii", bez kiwnięcia palcem w bucie i bez jednego straconego żołnierza
ani czołgu. ?

> lecz to nie pasuje do sekt syjonistycznych
> i całego ich przemysłu zbrojeniowego.
>
> Musisz być suwerennym krajem
> i przywódcą który nie jest w służbie żydów,
> żeby zgodzić się na konfrontację bez broni.

Mrzonki, Panie, mrzonki.
Żydzi są sprytniejsi niż wszyscy azjaci i nieazjaci tej Ziemi. Za późno.
Wybór można mieć już tylko między większym a mniejszym ZYDOWSKIM złem. Choć
ostatnio tego wyboru też jakby mniej.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Śmierć ciężarnej WŚRÓD LEKARZY.
Re: "Milicja? Tu mowi poeta Bezdomny z domu wariatow"
Keczup a transplantologia.
Lewactwo.
Oddział bezkarności.