gdy krytyczny umysł staje się przestępcą

1. Data: 2021-11-11 03:26:22

Temat: gdy krytyczny umysł staje się przestępcą
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

From: XL

> Dr Piotr Witczak na Twitterze:
> ,,Wstrzyknięcie białka kolca spowodowało tworzenie się płytek w ścianie
> aorty grzbietowej. Zakrzepica wystąpiła w bardzo krótkim czasie (3-5 min),
> co sugeruje bezpośredni wpływ białka kolca na zakrzepicę, a nie krzepnięcie
> wywołane stanem zapalnym"
> https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0
141813021022704

> https://twitter.com/PiotrWitczak_/status/14581891934
11272711?s=20

rok temu prawie to samo udowodnił noblista w tej dziedzinie
Kiedyś też wkleiłem z YT polskiego lekarza świadectwo :
dorodny okaz zdrowia ( na ciele i umyśle )
w chwili zaSzczepienia się !
podkreślał swoją super formę tzw " ciętym dowcipem "
dźgając nieprzekonanych do dobrodziejstwa tej szprycy
i kilka dni później nekrolog jego pogrzeb . . . zniknął z YT
Rockefeller stworzył wraz z Billem Gatesem organizację
odpowiedzialną za " przeciwdziałanie " źródłom informacji
o faktach kompromitujących ich substancje szczepionkowe
więc już trudno sobie wyobrazić żeby gdzieś mogło przetrwać
( z polskich obozów dla niezaszczepionych ) głupie pytanie :
" Po kilku czy kilkudziesięciu latach wySelekcjonowana
resztka kowidiotów będzie w stanie coś zrozumieć ? "
gdy już jest tak bezdennie - jednokierunkowo - tępa
w kwestionowaniu (o; swoich ;o) * dobroczyńców *
potrzeby dowartościowywania się opiekując nimi
słabszymi umysłowo ( jak pieski koty ptaszki )
już nieograniczona tzw : filantropia - altruizm
koktajlu ( RNA + nanocząstki ) w szpilowaniu
metodą z najbardziej totalitarnych reżimów
pozostawiając wybór fasady ( jak myszom
zmuszonym przejść przez laboratoryjny labirynt )
kowidiotom w kagańcach też nie wystarcza
że mądry głupiemu ustąpił i wciąż ustępuje
mądry tak przyznał że głupi jest mądrzejszy
od teraz głupi ma na to ! mądrego ! świadka
inny nadstawił i nadstawia drugi policzek itd
bo wie ( najlepiej ) że mu się należy wpierdol
nic nie rozumiejący ale mający prawo głosu
w każdym społeczeństwie lawiną - tsunami
armią którą wszystkie drogi prowadzą do ->
https://youtu.be/35Mg06_NmGU
Stalingrad - Court-Martial 2002
The Road on Which You'll Die
( Morriconiana )
coraz mniej liczne wyjątki potwierdzają że
gdy większość jest o czymś przekonana
to znaczy że wszyscy muszą jeść gówna
miliardy much nie mogą się mylić
https://youtu.be/ymXST2i8k7o
" no wiesz co , przy jedzeniu "

2. Data: 2021-11-11 09:40:16

Temat: Re: gdy krytyczny umysł staje się przestępcą
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...net.nz <a...@o...net.nz> wrote:
> [...]
> dźgając nieprzekonanych do dobrodziejstwa tej szprycy
> i kilka dni później nekrolog jego pogrzeb

Pamiętam to.

> [...]
> The Road on Which You'll Die
> ( Morriconiana )
> coraz mniej liczne wyjątki potwierdzają że

Prawda :(

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Oliwa na wierzch wypływa.