Re: National Geographic TV - Evolution

1. Data: 2002-12-08 22:52:42

Temat: Re: National Geographic TV - Evolution
Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 08 Dec 2002 from alt.religion.albertanism
message-id= news:slrnav7i0f.ejh.krzysiek@dns.pactor.com.pl :

> Hmm. A ja myślałem, że nikt, nawet księża, nie traktuje treści biblijnych
> dosłownie.

Jakbyś zobaczył ten dzisiejszy film w NG TV to bys zrozumiał jak bardzo się
mylisz...
Pokazano jak nauczyciele musza podpisywać 'deklaracje wyrzeczenia się
evolucjonizmu' aby móc uczyc w niektorych chrystianskich szkolach.

Najbardziej żal mi jest tych dzieci. Wiele wypowiadało się o swoim stresie
i dysonansie poznawczym, rozdwojeniu światopoglądowym (religijnym).

> Ale chciałem o czym innym. Jaka jest albertańska teoria ewolucji i czym
> różni się od tej z NG?

Nie czuję się gotów tłumaczyć albertańska teorie evolucji w szczególach. To
zadanie bardzo trudne.

Jakbym mógł pracować jako prorok to zająbym się tworzeniem i dopracowaniem
tej teorii. Teraz mam niestety jedynie zarysy.

Główne założenia albertanskiej teorii evolucji to:
Istnieje bog.
Bog jest zrodlem praw natury.
Evolucja jest prawem natury.
Objekty żywe maja ducha, duszę.
Duch bierze udzial w evolucyjnym rozwoju ciała.
Bóg nie stworzyło człowieka.
Człowiek rozwinął się w procesie evolucji ciała i ducha.
Wszystkie stare księgi religijne zawierają fałsz o realnym świecie i o
bogu.

Tyle w wielkim skrócie.

Motto:
"Wszystko jest religijne albo jakąś religią."

Z dobrymi życzeniami,
albertan calendar: 0002.6.32
--
Albert Jacher lek., Representative of God Wakan Alo, Reprezentant Boga
http://albertanism.freezope.org/pl/ news://alt.religion.albertanism