Re: Natura kobiet

Data: 2020-04-08 10:12:41
Temat: Re: Natura kobiet
Od: XL <i...@g...pl>

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> Typowe, tłumaczenie darmozjada żyjącego z potu innych że jest w tej
> gromadzie niezbędny. No i czekam na zdanie odnośnie manifestacji
> bogactwem tym przypadku.

No jest niezbędny - jak każdy pracodawca w społeczeństwie. Piramidy
egipskie tez budowali wielcy pracodawcy. Szerzone za komuny mity o
budujących je niewolnikach padających z głodu dawno obalono.

> Moje dolary? - Pewnie tfu - państwu które tak o nie zabiegało.

Ciekawe, że TERAZ to państwo tak krytykujesz.

> Jedyna możliwa do akceptacji. Kto o innych zasadach obudzony w środku
> nocy może odpowiadać bez namysłu i przypominania sobie pokrętności
> wygłaszanych wcześniej tez?

No tak. Ta postawa ma jedną uniwersalną odpowiedź, rzeczywiście nie trzeba
wtedy namysłu: ,,JA! JA! JA!"

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: