Natura kontra operacje

1. Data: 2003-01-20 09:49:35

Temat: Natura kontra operacje
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiecie co.

Zawsze czytam babskie gazety w pociagu i ostatnio kupilam Urode i Swiat
Kopiety czy jakos tak.

Zaczelam od Urody. Jest tam artykul o Steczkowskiej, Zawsze się
zastanawialam jak to jest ze wszyscy mowia o niej jako o ladnej osobie,
podczas gdy ona tak naprawde ladna nie jest.

Ja tez patrze na nia z zachwytem, chociaz dokladnie widze wszystkie jej
wady.

Mowila, ze klucz do urody to akceptacja swojej kobiecosci.

Z poprawionym humorem i mocnym postanowieniem, ze nie wiem jakim sposobem,
ale zaczne akceptowac siebie sama i ze z czystym sumieniem mogę nawet wpasc
w samouwielbienie (bo przeciez wyjdzie mi to tylko na dobre) siegnelam po
"Swiat kobiet".

A tam...

Kobieta, która nawet gdyby nie wiem jak afirmowala swoja urode... to nic by
z tego nie wyszlo.

Wydala fortune na operacje plastyczne, ale wyglada zjawiskowo.

Pewnie wiele osob stwierdzi, ze jest za idealna, sztuczna, ale zaczynam być
zwolenniczka operacji, nawet najbardziej drastycznych

Dowód:

http://www.cindyjackson.com/transformation.html

Kaska (dalej pod wrazeniem)

1. Data: 2003-01-20 10:14:53

Temat: Re: Natura kontra operacje
Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:

> [...]
> wady.
>
> Mowila, ze klucz do urody to akceptacja swojej kobiecosci.

...plus powiekszony biust i chyba cos malo naturalnego z wlosami, bo cos
za szybko jej sie rozmnozyly i urosly ;))))

> [...]
>
> Pewnie wiele osob stwierdzi, ze jest za idealna, sztuczna, ale zaczynam być
> zwolenniczka operacji, nawet najbardziej drastycznych

a ja nie mam zdania, o :) jak ktos chce, potrzebuje i moze - niech robi.

> Dowód:
>
> http://www.cindyjackson.com/transformation.html

...i uwazasz, ze ona az taka brzydka byla?
bo ja nie.

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2003-01-20 11:33:57

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <s...@w...wp.pl> napisał(a):

> Kobieta, która nawet gdyby nie wiem jak afirmowala swoja urode... to nic by
> z tego nie wyszlo.

Nie zgadzam sie. Moza sama afirmacja to za malo, ale ruszyc tylek i schudnac
kazdy moze.
Pielegnacja skory i cery - to dwa.
A cala reszta to tak naprawde dobrany stroj, makijaz, fryzura - przekonala
mnie o tym niemiecka wersja "Idola", gdzie panny na pierwszy rzut oka ponizej
przecietnej zamienily sie w supergwiazdy.
Moze tez troche dlatego, ze uwierzyly w siebie ???

Ta kobieta byla po prostu zaniedbana, zle ubrana, skrzywiona, zakompleksiona.
Najpiekniejsza modelka wygladalaby jak kopciuch w tej fryzurze i ciuchach.

> Wydala fortune na operacje plastyczne, ale wyglada zjawiskowo.

Wyglada jakby miala maske na twarzy. Dla mnie "zjawiskowy" wyglad to tez to
"cos", a ona jest "plaska", nie wiem jak to wyrazic, ale najlepiej wyraza to
tytul jej autobiografii - "Zywa lalka".
Nie nazwalabym ja piekna.

> Pewnie wiele osob stwierdzi, ze jest za idealna, sztuczna, ale zaczynam być
> zwolenniczka operacji, nawet najbardziej drastycznych

A ja jestem zwolenniczka zdrowego trybu zycia, dobrej pielegnacji, czestych
posiadowek u kosmetyczki i fryzjera... Kosztuje mniej, a efekty beda na cale
zycie, w przeciwienstwie do skalpela.

Ale: jak kto chce i jak sie komus podoba.

Dunia

1. Data: 2003-01-20 11:48:13

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Nie zgadzam sie. Moza sama afirmacja to za malo, ale ruszyc tylek i
schudnac
> kazdy moze.
> Pielegnacja skory i cery - to dwa.

Owszem. cwiczenia-tak.
Pielegnacja cery nic nie da przy sladach po ospie, dlatego ta kobieta miala
peelingi jakies glebokie (nie wczytywalam sie - jakie)

> [...]
ponizej
> przecietnej zamienily sie w supergwiazdy.
> Moze tez troche dlatego, ze uwierzyly w siebie ???

Popatrz na zdjecie jej twarzy przed operacjami.
Byla starzejaca sie kobieta o ciezkich, grubych rysach.
Byla delikatnie umalowana.
Takich rysow nie da sie zmienic fryzura i makijazem. Poza tym ja swietnie
rozumiem ze chciala sie zawsze czuc piekna, nie tylko z ulozonymi wlosami i
makijazem.

> Ta kobieta byla po prostu zaniedbana, zle ubrana, skrzywiona,
zakompleksiona.
> Najpiekniejsza modelka wygladalaby jak kopciuch w tej fryzurze i ciuchach.

Ale twarz nadal mialaby piekna...

> [...]
> "cos", a ona jest "plaska", nie wiem jak to wyrazic, ale najlepiej wyraza

A ja tak. I to, wedlug meskich kanonow - idelnie piekna.
Nowoczesna chirurgia plastyczna nie produkuje juz tworow typu Michael
Jackson.

> [...]
czestych
> posiadowek u kosmetyczki i fryzjera... Kosztuje mniej, a efekty beda na

Tak, ale rysów twarzy w ten sposób nie zmienisz i nie odmlodniejesz w ten
sposob.

> Ale: jak kto chce i jak sie komus podoba.

No wiec wlasnie. ja naprawde goraco podziwiam ta kobiete, ktora nie bala sie
i spelnila swoje marzenie. Cale zycie byla brzydka i w wieku 47 lat wyglada
jak barbie.
Nie jest to na pewno naturalne, ale kiedy bede miala 50 lat - nie bede sie
zastanawiala nad operacja. Moze nie taka, ale lifting... czemu nie?

Kaska

1. Data: 2003-01-20 12:35:08

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> Dowód:
>
> http://www.cindyjackson.com/transformation.html

Ciekawe jak po tym wszystkim wygląda bez grubej warstwy makijażu -
ciachnięty nos, policzki, broda, oczy, usta (pewnie tylko górna warga)...
Nieźle na niż chirurg zarobił. Zazdroszczę jej odwagi:-) Ciekawe jak się
będzie starzała jak to będzie wyglądało...? Chciałabym zobaczyć jej
blizny...
Steczkowska mi się o wiele bardziej podoba niż ta Cindy:-)
DominikaNM

1. Data: 2003-01-20 12:43:23

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Skakanka:
[...]
> Kobieta, która nawet gdyby nie wiem jak afirmowala swoja urode... to nic by
> z tego nie wyszlo.
> Wydala fortune na operacje plastyczne, ale wyglada zjawiskowo.

Po pierwsze, wygląda jak lalka. Po drugie, nawet na tych niewyraźnych
zdjęciach widać, że ma na twarzy tonę makijażu; na wyraźniejszym
zdjęciu i saute jestem dziwnie pewna, że wyglądałaby znacznie gorzej.
Po trzecie, mamy bardzo różne definicje zjawiskowości; dla mnie ona
jest okropna, brrr.

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
=^;^= http://aravis.itpp.pl/

1. Data: 2003-01-20 12:57:24

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"DominikaNM" <d...@a...pl> wrote in message
> [...]
> Nieźle na niż chirurg zarobił. Zazdroszczę jej odwagi:-) Ciekawe jak się
> będzie starzała jak to będzie wyglądało...?

Slyszalam, ze jak juz sie pierwsza operacje zrobilo, to trzeba zarezerwowac
fundusze na poprawianie co jakis czas swojej twarzy. Ale nie wiem, czy to
prawda :)

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-20 15:37:02

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> "cos", a ona jest "plaska", nie wiem jak to wyrazic, ale najlepiej wyraza

W porownaniu z tym jak wczesniej wygladala? :0
Ja uwazam, ze zmiana niesamowita i udana.

Sandra

1. Data: 2003-01-20 15:40:08

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaczelam od Urody. Jest tam artykul o Steczkowskiej, Zawsze się
> zastanawialam jak to jest ze wszyscy mowia o niej jako o ladnej osobie,
> podczas gdy ona tak naprawde ladna nie jest.

Wiesz co? Jak ona nie miala zadnej operacji to ja jestem Salma Hayek.
Ogladalam ostatnio Sznase na sukces z jej udzialem (nie ta pierwsza tylko ta
podsumowujaca).
Byla zdecydowanie brzydsza i nie miala biustu. Urosl jej nagle?

Pamietam tez jej grube uda z pierwszej Szansy.

Szkoda, ze u nas mowienie o operacjach to wstyd.
Gdyby nie bol to pare rzeczy bym zmienila na pewno ;)

Sandra

1. Data: 2003-01-20 15:46:15

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zdjęciu i saute jestem dziwnie pewna, że wyglądałaby znacznie gorzej.
> Po trzecie, mamy bardzo różne definicje zjawiskowości; dla mnie ona

Hehe, powoli wychodze na trolla
A ja naprawde uwazam ze jak na piesdziesiecioletnia kobiete - jest
zjawiskowa.
Jej nowe rysy sa niezle wywazone (moze usta to lekka przesada).
Sprobujcie pokazac to zdjecie jakiemus facetowi (byle nie osobistemu, bo moj
chce byc mily i nikt mu sie nie podoba) i zapytajcie co o niej powie (nie
mowcie ile ma lat i co przeszla)

Kaska

pomocy ;) - wlosy
lipocell