pomocy ;) - wlosy

1. Data: 2003-01-20 09:26:41

Temat: pomocy ;) - wlosy
Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam nadzieje, ze to 'ta grupa'...

Chodzi o to, ze:
1. kiedys farbowalam na 'ciemny braz' welli
2. farba sobie juz dawno zdazyla 'zejsc' [tj wyblakla]
3. dorobilam sie kiiilkucentymetrowych odrostow [widoczne tylko w
odpowiednim swietle.. moje naturalne wlosy sa raczej ciemne]
4... zahcialo mi sie dodac odrobiny hmm 'blasku' wlosm i .. no wlasnie
ufarbowalam je na 'czerwona miedz' [czy jakos tak - nutrisse - garnier'a]
5.. efekt --> odrosty zrobily sie niemal czerwone, a "stara" farba zrobila
sie niemal czarna [=baaaardzo sciemniala] :(((
wiec mam dwukolorowe wlosy.. nosze je juz drugi dzien spiete by bylo widac
tylko to cos 'czerwono-rudo-brazowego' ale i tak granica miedzy czernia a
tym rudo-brazem jest widoczna..

pytanie - co zrobic przy zalozeniu, ze ja nie chce miec bardzo ciemnych
wlosow i nie chce ich na sile przyciemniac, bo wiem, ze za jakis czas bede
chciala znowu zobaczyc cos rudawego na moich wlosach..po prostu ciemny kolor
mnie meczy.. wole jasniejsze.. a moje wlosy o dziwo 'łapią' te rude odcienie
[bardziej niz sie spodziewalam!]

wiec...co mam robic?
jak w miare bezbolesnie "zrównać" kolor czerwieni z ciemnym bvrazem, by
zarazem nie miec za ciemnych wlosow?

moze są jakieś szampony lub inne nie za 'agresywne' środki, które doraźnie
zlikwidują różnice.. a potem się wypiorą razem z farbą [tą czerwoną na tyle,
że w oóle włosy zrobią się brązowawe.. i już.. chodzi tylko oto, by ten
drugi kolor nie wyglądał jak dziwnie 'przypięty' do głowy i reszty włosów
:(( ]

bede BARDZO wdzieczna za pomoc.
a co do efektu, to.. kurdes.. nie przypuszczalam, ze skoro roznica miedzy
tymi farbowanymi a nie w ogole byla niewidoczna, to ze sie 'uwidczoczni' po
ufarbowaniu...
oh.. mowie Wam - tragedia ;(

;)

pozdrawiam czekajac na rady

ja.

1. Data: 2003-01-20 09:41:25

Temat: Re: pomocy ;) - wlosy
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tylko to cos 'czerwono-rudo-brazowego' ale i tak granica miedzy czernia a

Do fryzjera
Fryzjer zdekoloryzuje, zafarbuje i bedzie cacy

Kaska (co kiedys miala czerny dol i rozowa gore)

1. Data: 2003-01-20 09:42:30

Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał

> Do fryzjera
> Fryzjer zdekoloryzuje, zafarbuje i bedzie cacy
>
> Kaska (co kiedys miala czerny dol i rozowa gore)

ale dekoloryzacja to. hmmm dość.. "mocne" narzędzie..
czy to nie zniszczy mi włosów?
poza tym - czy oni zdekoloryzują całość, czy tylko to 'czarne' coś?
bo jak calosc.. to czy nie bedzie tak, ze 'góra' sie zdekoloryzuje inaczej
niz 'dół'?

mam w sumie fryzjera pod reka.. wiec jak mnie przekonasz, to lece
natychmiast i pozbywam sie tego dwukolorowego-czegos ;)))

ja.

1. Data: 2003-01-20 09:54:09

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale dekoloryzacja to. hmmm dość.. "mocne" narzędzie..
> czy to nie zniszczy mi włosów?

Ja sobie wlasnie w ten sposob zniszczylam wlosy, bo zrobilam to
wlasnorecznie.
Fryzjerka strasznie na mnie nakrzyczala i powiedziala ze z takimi rzeczami
ZAWSZE do fryzjera.

> poza tym - czy oni zdekoloryzują całość, czy tylko to 'czarne' coś?
> bo jak calosc.. to czy nie bedzie tak, ze 'góra' sie zdekoloryzuje inaczej
> niz 'dół'?

Chyba calosc. na pewno zdekoloryzuje sie inaczej, zostana jakies szczatkowe
pigmenty - bedziesz miala sliczne wlosy, pewnie na dole zolte, a na gorze
pomaranczowe, albo rozowe. Ale to juz latwo przykryc.

A jaka masz roznice miedzy odrostami a ciemnym dolem? (chodzi mi o ilosc
tonow w przyblizeniu)

Kaska

1. Data: 2003-01-20 10:00:57

Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jaka masz roznice miedzy odrostami a ciemnym dolem? (chodzi mi o ilosc
> tonow w przyblizeniu)
>
> Kaska

no dół to taki bardzo bardzo cieeeemny brąz (wella jakby odżyła -tj ten
stary kolor i.. no niemal dosłownie czarnobrązowe się zrobiło). a góra, to
taki ciemny rudo-brazowo-czerwony.. n otaki dziwaczne cos mi wyszlo. taka
ciemna miedz.. nie wiem, jak inaczje to wyjasnic - z tym, ze nie ma nic
wspólnego z czernią ;)))

1. Data: 2003-01-20 10:08:56

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> taki ciemny rudo-brazowo-czerwony.. n otaki dziwaczne cos mi wyszlo. taka
> ciemna miedz.. nie wiem, jak inaczje to wyjasnic - z tym, ze nie ma nic

No to jak chcesz miec jasniejsze to tylko dekoloryzacja.
Do ciemnego koloru moglabys wrocic stosujac na odrosty ten kolor co
poprzednio
Ale dobry fryzjer nie zrobi Ci krzywdy.

Kaska

1. Data: 2003-01-20 14:23:26

Temat: fryzjer - relacja
Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no to poszłam.
już wróciłam.
3 (!!!0 godziny siedziałam z tymi różnymi maziami na głowie.. jak mi włosy
nie wylecą, będzie cud ;)))
tak czy siak fryzjerka przyciemniła troszkę to coś czerwonego na górze i
zrobiła balejaż. w założeniu miał być delikatny.. wyszedł troszkę mniej
delikatny -ale ujdzie.. generalnie jestem zadowolona ;)))
ale salonu nie polecam.
i nie ze względu na jakość [tu nie mam w zasadie nic do zarzucenia], ale ze
względu na atmosferę.
te młode panny [zdaje się, że to są uczennice] traktowane były przez
właścicielkę jak zło konieczne i ... dla mnie, klienta było to .. przykre..
i szczerze mówiąc miałam ochotę coś jej nagadać [gdyby nie to, że byłam
PRZED balejażem i bałam się, że się "zemści' i mi coś sknoci - pewnie bym
jej nagadała ;))) ].

no i jakiś taki dziwny zwyczaj był [którego nie pojmuję.. ale może dlatego,
że rzadko bywam w takich salonach prywatnych fryzjerskich].. że jak klient
wychodził, to podchodził do obsługującej go młdoej dziewczyny i pytał mniej
więcej tak: "oj... no ghdzie masz kieszonkę?" [taki mtonem, jakby ktoś się
pieścił do dziecka] po czym wkłądał do kieszeni owej panny jakieś pieniądze.

a dziewczyny udawały, że nie widzą i odwaracały głowę w inną stronę.. no
przedstawienie na całego.

o matko...

no ale poza tym -jestem.. raczej z głowy zadowolona.. no.. przynajmniej mogę
się na oczy pokazać....
uf..

ps. dziękuję Skakanko za radę.
pewnie gdyby nie ty raczej nie poszłabym do fryzjera, a tylko założyła worek
pokutny i tak chodziła przez cały czas schodzenia farby z głowy ;))))

pozdrawiam

ja
[już wesolutka ;))) ]

1. Data: 2003-01-20 14:25:52

Od: t...@p...waw.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

Maja napisał(a):

> a co do efektu, to.. kurdes.. nie przypuszczalam, ze skoro roznica
> miedzy tymi farbowanymi a nie w ogole byla niewidoczna, to ze sie
> 'uwidczoczni' po ufarbowaniu...
> oh.. mowie Wam - tragedia ;(

Nie mam specjalistycznych rad, choc kiedys wyszedl mi bardzo ciemny braz
zamiast sredniego blondu i tez bylam niepocieszona. Z czasem na szczescie
sie "spralo" i teraz powrocilam do swojego naturalnego koloru. Niestety
troche mi sie to juz nudzi. Nie ma to jak czekanie na efekt nowego
koloru...
A do fryzjera to koniecznie. Radze samej nie experymentowac.

toffu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-01-20 15:02:58

Temat: Re: fryzjer - relacja
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
worek
> pokutny i tak chodziła przez cały czas schodzenia farby z głowy ;))))

A doradzila Ci ta pani fryzjerka czym masz teraz pielegnowac wlosy?
Bo kurcze ja do tej pory pamietam jak po mojej samodzielnej dekoloryzacji
zrobilo mi sie na glowie baaardzo gustowne siano i musialam chodzic
kanalami;)
Tak ze teraz uwazaj, naprawde, chuchaj i dmuchaj

POzdrawiam

Kaska, ktora wlasnie zdecydowala sie na fryzjera. A co!

lipocell
Stylistka - poszukuje
Re: GRUPA JEDYNA W SWOIM RODZAJU...
chusteczki do demakijażu