Re: Naturalne planowanie rodziny

From: Piotr Jankisz <p...@z...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Naturalne planowanie rodziny
Date: Mon, 25 Nov 2002 09:44:57 +0100

bea napisał(a):

> Zgadzam sie z moimi przedmówczyniami pomiar temperatury i sluzu dobry jest
> gdy chemy zajść w ciąże, a nie jej uniknąc.
> Wiemy wtedy kiedy prawdopodobnie nastąpi owulacja, choc mozemy miec grypę.

A dorzucę swoje trzy grosze tu. Temperatura może zaszaleć z byle powodu,
ale pozostaje jeszcze śluz. Obserwacja śluzu jest dosyć upierdliwa i
wymaga solidnej wprawy. Jest takie coś, co się zowie PC53 i jest
zwyczajnym kieszonkowym mikroskopem, pozwalającym ocenić płodność na
podstawie krystalizacji śluzu ( dalej upierdliwe ) lub śliny (
łatwiejsze ). Połączenia tych dwóch metod nie da się oszukać/wypaczyć
etc. Z resztą nie musi być PC53, wystarczy zwyczajny dzicinny mikroskop.

> Przecież 300-400 lat temu, gdybym podała choremu aspirynę zamiast
> spuszczania krwi, pewnie zostałabym wiedźmą.

Łan moment, to Ty żyłaś 300 lat temu ???

A teraz możecie mnie zlinczować/splonkować.

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html