Naturalne spalenie tłuszczu

1. Data: 2006-02-22 18:08:06

Temat: Naturalne spalenie tłuszczu
Od: "Piotrek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zainteresowała mnie dieta niskowęglowodanowa. Gdzieś przeczytałem, że jedzenie
tylko różnych potraw z jajek, ziemniaków, ryb i do tego jeszcze jogurty mogą
nawet same pobudzić organizm do chudnięcia bez większego wysiłku.. czy to prawda??
Ja lubię sport i wszystko co z nim związane, ale tak się pytam, bo uprawianie
sportu może nawet przyspieszyć spalanie tak??
Należy nie jeść makaronu, mąki, chleba i czego jeszcze??
Pić dużo wody mineralnej...

2. Data: 2006-02-22 18:18:41

Temat: Re: Naturalne spalenie tłuszczu
Od: murek <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek wrote:
> Witam!
> Zainteresowała mnie dieta niskowęglowodanowa. Gdzieś przeczytałem, że jedzenie
> tylko różnych potraw z jajek, ziemniaków,
>
> Należy nie jeść makaronu, mąki, chleba i czego jeszcze??

ziemniaków właśnie :)

jedząc ziemniaki najpewniej nie schudniesz...

pzdr
murek

3. Data: 2006-02-22 20:38:05

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sportu może nawet przyspieszyć spalanie tak??
> Należy nie jeść makaronu, mąki, chleba i czego jeszcze??

Diet niskowęglowodanowych jest kilka. Wiecej szczegółów jest tu:
http://www.dobradieta.pl/

Krystyna

4. Data: 2006-02-22 20:56:03

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "murek" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

> ziemniaków właśnie :)

Ziemniaki same w sobie są dietetyczne - to co nas gubi to dodatki i
okrasa... niestety. Ja już od dawna nauczyłam się nie krasić niczym
ziemniaki, sosy jadam od wielkiego dzwonu. Makaron być może jest dużo
lepszym zapychaczem, ale niestety, mnie osobiście rozdyma...;(

Pozdrawiam,
Akulka

5. Data: 2006-02-22 21:22:02

Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uprawianie
> sportu może nawet przyspieszyć spalanie tak??
> Należy nie jeść makaronu, mąki, chleba i czego jeszcze??

spokojnie znajdziesz informacje w sieci, polecam www.google.pl
jesli chodzi o to, czy dziala, to powiem, ze dziala, mozna sie najesc i
zrzucic conajmniej kilo dziennie, a przy sporcie ma sie wiecej energii
pozdrawiam
pawel

6. Data: 2006-02-24 09:39:10

Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał

> [...]
> ziemniaki, sosy jadam od wielkiego dzwonu. Makaron być może jest dużo
> lepszym zapychaczem, ale niestety, mnie osobiście rozdyma...;(

Ale on pytal o diete niskoweglowodanowa a ty kazesz zapychac sie makaronem.
--
Arek

7. Data: 2006-02-24 11:27:32

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ale on pytal o diete niskoweglowodanowa a ty kazesz zapychac sie
makaronem.

Emmmm, sorki, niedoczytałam:P

Pozdrawiam,
Akulka

8. Data: 2006-02-24 11:51:03

Od: "Jotka" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sportu może nawet przyspieszyć spalanie tak??
> Należy nie jeść makaronu, mąki, chleba i czego jeszcze??

To prawda co piszesz.Taka dieta się sprawdza

Dieta plaż południowych
woda mineralna -w jakim celu?
Madnez z B6
fisiodiur