Re: Naukowy dowód istnienia Boga.

From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Naukowy dowód istnienia Boga.
Date: Tue, 30 Jan 2024 23:44:26 +0100

W dniu 27.01.2024 o 20:26, XL pisze:

> A istoty wyższej niż Byt Absolutnie Nieskończony przecież nie ma,

Bo ty tak twierdzisz. Z czego nijak nie wynika, że tak jest faktycznie.

> bo nie ma niczego większego od AN
> - i musisz to uznać, jeśli wierzysz w Matematykę i bywsze istnienie Cantora

Nie musi. Nie musi właśnie dlatego, jeśli wierzy w matematykę.

Jak zwykle nie masz pojęcia o czym piszesz.
Rozważania (na poważnie, a nie tak jak ty to sobie po prostacku
tłumaczysz) dotyczące nieskończoności prowadzą do paradoksów, z których
wynika, że... np. nieskończoności może być wiele, a nawet że są (mogą
być) mniejsze i większe nieskończoności itp.
Zbiory nieskończoności... Nieskończone ilości zbiorów nieskończoności...
Że mniejsze nieskończoności mogą zawierać w sobie większe nieskończoności...

Tak, wiem, brzmi to dla ciebie bardzo dziwnie i bardzo obco (tak to już
jest z paradoksami... i z brakiem wykształcenia) i jest to dla twojego
małego rozumku duży szok, ale specjalnie dla takich jak ty zrobiono ten
film:
https://www.netflix.com/watch/81273453
"W poszukiwaniu nieskończoności"

Tam masz to wytłumaczone łopatologicznie. Krok po kroku, od podstaw.
I przystępnym językiem nawet dla gimnazjalisty. Z obrazkami.
Z drugiej strony, mam spore wątpliwości, czy nadążysz ze zrozumieniem
chociaż do połowy...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr