Nawiewniki w oknach

1. Data: 2010-11-15 06:23:22

Temat: Nawiewniki w oknach
Od: PeJot <P...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czołem.

Mam we wszystkich oknach nawiewniki. Od strony mieszkania jest mechanizm
z klapką, którą można całkowicie zamykać, pozostają wówczas
nieszczelności w samym oknie ( brak uszczelki u góry ). Z owymi klapkami
jest problem, po 8 latach eksploatacji nie działają jak trzeba, wcale
albo słabo się domykają, co np. powoduje uciążliwe gwizdanie.
Przetestowałem już kilka modeli owych nawiewników, z podobnym skutkiem -
po jakimś czasie mechanizm zwyczajnie rozlatuje się. Jedyne skuteczne,
choć mało wygodne i eleganckie wyjście to demontaż nawiewnika na zimę i
zatkanie otworów ( nie mam problemów z wilgocią w mieszkaniu ). Macie
jakieś sprawdzone modele prostych, tanich i skutecznych nawiewników,
takich które po latach dają się normalnie domykać ? Nie interesuje mnie
żadna automatyka w cenie 300 zł za sztukę.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

2. Data: 2010-11-17 12:29:38

Temat: Re: Nawiewniki w oknach
Od: "czeslaw" <b...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PeJot"
> [...]
> prostych, tanich i skutecznych nawiewników, takich które po latach dają
> się normalnie domykać ? Nie interesuje mnie żadna automatyka w cenie 300

Jakiej firmy masz te nawiewniki? Czy są to nawiewniki tego typu jak na
stronie http://www.nawiewnik.pl/?p=marketing&nr=5
Jestem zmartwiony bo sam myslałem nad zakupem nawiewników i skoro piszesz o
jakis wadach - bede sie musiał zastanowić.

3. Data: 2010-11-18 12:35:47

Od: "Tatko" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2010-11-18 13:06:14

Od: PeJot <P...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-17 13:29, czeslaw pisze:

> Jakiej firmy masz te nawiewniki? Czy są to nawiewniki tego typu jak na
> stronie http://www.nawiewnik.pl/?p=marketing&nr=5

To są jakieś zwyczajne, ze sterowaniem ręcznym. Brak logo firmy.

> Jestem zmartwiony bo sam myslałem nad zakupem nawiewników i skoro piszesz o
> jakis wadach - bede sie musiał zastanowić.

Wady, tak jak pisałem, wychodzą dopiero po latach eksploatacji. Stąd
szukam najprostszego z możliwych rozwiązań, działającego na zasadzie
0/1, czyli otwarte/zamknięte.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

5. Data: 2010-11-19 10:03:00

Od: "Tatko" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatko wrote:

Nawiewniki firmy Aereco higroskopowe..
http://forum.muratordom.pl/showthread.php?11312-Went
ylacja-higroskopowa

6. Data: 2010-11-19 16:45:01

Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam chyba takie i właściwie nie zauważam różnicy pomiędzy otwarte, a zamknięte.

-----

| szukam najprostszego z możliwych rozwiązań, działającego na zasadzie 0/1, czyli
otwarte/zamknięte.

Optymalne sterowanie podłogówką ?
Maty tłumiące
Co zrobić ze starą kurą?