Nawilzac

1. Data: 2004-05-10 13:54:37

Temat: Nawilzac
Od: "Czarek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
poszukuje dobrego (a nawet bardzo dobrego) nawilzacza do powietrza.
Powierzchnia pokoju 30 m2. Co mozecie polecic?

1. Data: 2004-05-11 05:21:46

Temat: Re: Nawilzac
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10.05.2004 15:54, Użytkownik Czarek napisał:

> poszukuje dobrego (a nawet bardzo dobrego) nawilzacza do powietrza.
> Powierzchnia pokoju 30 m2. Co mozecie polecic?

Odpowiedź znajdziesz tutaj -> http://tinyurl.com/3geft

Używam nawilżacza i jestem zadowolony - uważam, że on własciwy
współczynnik efekt/cena.

Możesz zajrzeć na stronę www.klimatop.pl - wg mojego rozeznania ceny tam
są atrakcyjne (dodam, że nie jestem w żadane sposób związany z tym sklepem).

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-05-11 06:22:54

Od: "Czarek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech Ściesiński" <w...@N...prv.pl> wrote in message
> [...]
>
> Możesz zajrzeć na stronę www.klimatop.pl - wg mojego rozeznania ceny tam
> są atrakcyjne (dodam, że nie jestem w żadane sposób związany z tym

Dziekuje - mam nadzieje, ze wybor zrobie dobry :)

1. Data: 2004-05-11 06:31:34

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11.05.2004 08:22, Użytkownik Czarek napisał:

> Dziekuje

Nie ma sprawy :-) Dodam, że wiele odpowiedzi na nurtujące Cię pytania
znajdziesz na http://ag.bocznica.org ;-)

> - mam nadzieje, ze wybor zrobie dobry :)
Zwróć uwagę na kształt zbiornika wody - tzn. czy nie ma niedostępnych
zakamarków - pod tym względem Bionaire BU485 jest "nieco" upierdliwy do
mycia.

Dodatkowo mam prośbę byś odpowiadał pod przyciętym cytatem.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-05-11 06:35:13

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11.05.2004 07:21, Użytkownik Wojciech Ściesiński napisał:

ERRATA

Jest
> Używam nawilżacza i jestem zadowolony - uważam, że on własciwy
> współczynnik efekt/cena.

Miało być
Używam nawilżacza ultradźwiękowego i jestem zadowolony - uważam, że on
właściwy współczynnik efekt/cena.

Dodatkowo dopisuje się: ;-)
"Choć kiedyś byłem napalony na Ventę ale cena mnie powaliła."

Za pomyłkę przepraszam.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-05-12 08:14:48

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> poszukuje dobrego (a nawet bardzo dobrego) nawilzacza do powietrza.
> Powierzchnia pokoju 30 m2. Co mozecie polecic?

Czy w tej chwili chcesz nawilżać, czy czekasz na zimę (ew. suszę)?
Bo moim skromnym zdaniem aktualnie nie ma potrzeby nawilżania.

Witek

1. Data: 2004-05-13 18:00:00

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12.05.2004 10:14, Użytkownik Witek napisał:

> Czy w tej chwili chcesz nawilżać, czy czekasz na zimę (ew. suszę)?
> Bo moim skromnym zdaniem aktualnie nie ma potrzeby nawilżania.

Zdziwiłbyś się... Wilgotność, która jest tzw. komfortowa dla ludzi to od
40-60%. Teraz (wiosną) zdarzają się dni gdy spada do ok. 30%. Nie wiem
jak Tobie ale ja przy takiej nie czuję się najlepiej.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński; w...@N...prv.pl

NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZYŁĄCZ SIĘ DO PROTESTU
Szczegóły: http://www.ffii.org.p

1. Data: 2004-05-14 06:01:09

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...prv.pl> napisał w
wiadomości news:40a3b859$1@news.vogel.pl...

> Zdziwiłbyś się... Wilgotność, która jest tzw. komfortowa dla ludzi to od
> 40-60%. Teraz (wiosną) zdarzają się dni gdy spada do ok. 30%. Nie wiem
> jak Tobie ale ja przy takiej nie czuję się najlepiej.

30% to rzeczywiście trochę za mało. U mnie ostatnio wilgotność utrzymuje
się w granicach 45-50%, dlatego trochę się zdziwiłem.

Witek

Re: Ksiazki po 2 zł...
izolacja tarasu
Części do butli gazowych
Problem z wodomierzami i rozliczeniami !!
wyposazenie lazienki - firma tiger seria napoli - gdzie w warszwie?