Nawilzacz

1. Data: 2005-01-16 22:10:22

Temat: Nawilzacz
Od: "m" <wspin/wytnij_to/@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanko o nawilzacz. Mysle o jakims ultradzwiekowym,np:
co o nim sadzicie ?
jako alternatywe mam:
http://www.balter.istore.pl/sklep,786,10610976,37687
9501074,03,,pl-pln,148315,0.html
( ten nie jest ultradzwiekowy i na dodatek ma filtr wodny)

prosze o jakies argumenty ktory lepszy....

a teraz jeszcze mam pytanie - czy jego praca jest slyszalna dla psow??
w sumie nie wiem jaka jest jego zasada dzialania ale ultradzwieki sa
slyszane przez psy
- a nie chcialbym aby moja psa ogluchla.

pozdrawiam
m.

2. Data: 2005-01-16 23:59:21

Temat: Re: Nawilzacz
Od: "Tomasz" <l...@p...onet.pl_usun> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m" <wspin/wytnij_to/@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
9501074,03,,pl-pln,148315,0.html
> ( ten nie jest ultradzwiekowy i na dodatek ma filtr wodny)

tak sie sklada, ze mam 2 nawilzacze, ten nie ultradzwiekowy jest do
niczego!! Wlasnie taki model mam i moge powiedziec, ze zero efektu. Na
wilgotnosciomierzu nic sie nie zmienia, co prawda woda z niego pomalu ubywa
sle tak wolno, ze efekt jest niezauwazalny.
Mam tez ultradzwiekowy nawilzacz i musze powiedziec, ze jestem z tego
zadowolony. Wylatuje z niego smuzka "pary" - a jest to dokladnie nie para a
rozdrobniona woda. Godzina pracy tego nawilzacza moze nawet podniesc
wilgotnosc o 10-15% (zaleznie od pomieszczenia). wiec polecam
ultradzwiekowy.
Co to pytania czy pies nie ogluchnie, to na 100% nie wiem, ale raczej nie.
ja w kazdym badz razie nic nie slysze, mam swinke morska, ktora tez nic nie
slyszy - przynajmniej nie wykazuje zeby slyszala (chyba ze juz ogluchla od
tego ;).

pozdrawiam
Tomek

3. Data: 2005-01-17 12:09:13

Od: "m" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> [...]
> ja w kazdym badz razie nic nie slysze, mam swinke morska, ktora tez nic
> nie slyszy - przynajmniej nie wykazuje zeby slyszala (chyba ze juz

no to sie chyba na ten ultradzwiekowy skusze
i bede obserwowal czy pies zauwazy jakas roznice

pozdrawiam
m.

4. Data: 2005-01-17 12:38:48

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> .
>
> no to sie chyba na ten ultradzwiekowy skusze
> i bede obserwowal czy pies zauwazy jakas roznice

Moja psica nie reagowała na ultradźwiękowy nawilżacz.

Witek

Lodówka - problem z wyborem
Co zrobić gdy sweter się skurczył
krótka pralka