żelazko z wytwornicą pary

1. Data: 2005-01-16 16:20:00

Temat: żelazko z wytwornicą pary
Od: "tmk" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie lubię prasować.Czy takie żelazko coś ułatwia?
Szczególnie jak widzę jak prasuja w pralniach przy hipermarketach-przecież
nie lniane obrusy, tylko spodnie,dżinsy, i delikatne koszule.(czy tak się
da) Prosze o wszelkie komentarze, bo mam ochotę, ale nigdy nie próbowałam,
Na co zwracać uwagę? czy nie jest niebezpiedzne-w koncu zbiorniczek pod
ciśnieniem jak sadze, ma jakiś zawór bezpieczeństwa jak szybkowar?
TMK

2. Data: 2005-01-23 10:12:24

Temat: Re: żelazko z wytwornicą pary
Od: "Leszek.Wojtalik" <leszek@helukabel_WYTNIJ_TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tmk napisał:

> [...]
> Na co zwracać uwagę? czy nie jest niebezpiedzne-w koncu zbiorniczek pod
> ciśnieniem jak sadze, ma jakiś zawór bezpieczeństwa jak szybkowar?

Ma zawor bezpieczenstwa (znaczy zbiornik pary)
znakomicie ulatwia prasowanie.
Mam zelazko privileg i jestem z niego b zadowolony - wada - zajmuje duzo
miejsca - znaczy zamiast telewizora ktorego nieposiadam :))
lesiu

3. Data: 2005-01-23 12:10:11

Od: "tmk" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek.Wojtalik" <leszek@helukabel_WYTNIJ_TO.pl> napisał w
wiadomości news:csvti2$bf7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> Mam zelazko privileg i jestem z niego b zadowolony - wada - zajmuje duzo
> miejsca - znaczy zamiast telewizora ktorego nieposiadam :))
Dzieki za odpowiedz:)
Mam telewizor 14 " to sie zmieści ;)
Tak na serio to właśnie kupiłam na allegro i czekam na przesyłkę-bede
testować
TMK

Okna drewniane typ 50/51, byle nie z PVC
"Pranie ręczne" w pralce
grzyb czy co to wokół okna ???
Bosch i Siemens- zmywarka - różnice ?
ciemnoróżowa wanna i jej szorowanie