grzyb czy co to wokół okna ???

1. Data: 2005-01-15 23:04:17

Temat: grzyb czy co to wokół okna ???
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
czy ktos sie zetknal z takim czyms ?
a dokladniej w pokoju plasikowe okno
ogolnie jest czas zimy i kaloryfery grzeja tak, zeby w pokoju byla utrzymaan
jakas srednia temperatura
okna mi paruja, i co rano wstaje to swiata nie widzie procz wody sciekajacej
po oknie
poza tym na okolo okna pojawily sie jakies dziwne czarne plamy - typu plesn
or grzyb ?
co moge zrobic, zeby okna nie parowaly i zeby nie pozwolic na rozwoj tego
czarnego paskudztwa ktore zreszta chyba jest trujace ???
pozdr

2. Data: 2005-01-15 23:16:00

Temat: Re: grzyb czy co to wokół okna ???
Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a dokladniej w pokoju plasikowe okno
taki urok plasików

> okna mi paruja, i co rano wstaje to swiata nie widzie procz wody
> sciekajacej po oknie

poprawić wentylacje - usunąć część uszczelki w oknach, zostawić
mikrowentylacje

JerzyR

3. Data: 2005-01-16 12:20:37

Od: "Ami" <k...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

> co moge zrobic, zeby okna nie parowaly i zeby nie pozwolic na rozwoj tego
> czarnego paskudztwa ktore zreszta chyba jest trujace ???
> pozdr

ciach

uwolnić pare !!!
poprzez: wietrzenie, pozostawianie klamek w pozycji mikro (dotyczy tylko
skrzydeł RU), można wyciąć ok. 5 - 10 cm uszczelki na górnej części skrzydła
i ramy w celu rozstrzelnienia okna.

I przede wszystkim sprawdzic czy działa wentylacja w mieszkaniu.

Pozdrawiam

Ami Decr

PS. to czarne to grzyb! Usuń czym prędzej bo jak sie zrobi tego więcej to
pomoze tylko zrywanie tynku.

4. Data: 2005-01-17 14:09:46

Od: "JJAAGG" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
skrzydła
> i ramy w celu rozstrzelnienia okna.
>
> I przede wszystkim sprawdzic czy działa wentylacja w mieszkaniu.

Albo wstawić nawietrzaki np AERECO www.aereco.pl .
Higrosterowany EMM to bedzie wypas ktory powinien zalatwic sprawe, ale....
koszt bedzie okolo 200PLN/sztuka ze specjalnyym rekawem do okien pcv albo
aluminiowych :|

Pozdrawiam
Marcin

5. Data: 2005-02-05 12:45:39

Od: d2 <d...@e...le> szukaj wiadomości tego autora

mam podobna sytuacje. co dziennie rano mam mokre parapety plus podloge
pod drzwiami balkonowymi. szyby w oknach sa lekko zaparowane. para
skrapla sie naokolo szyby w ksztalcie litery malego u. w oknach mam
szyby nisko emisyjne. zeszlej zimy nie bylo takiego problemu.
miedzy oknami i pod na framudze mam skroplona wode. wycieram codziennie
gruntownie wszystkie okna i na wieczor jest to samo. znow woda.
wszystkie okna mam rozszczelnione i tak samo.

[d2].

6. Data: 2005-02-05 15:50:45

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "d2" <d...@e...le> napisał w wiadomości
> [...]
> miedzy oknami i pod na framudze mam skroplona wode. wycieram codziennie
> gruntownie wszystkie okna i na wieczor jest to samo. znow woda. wszystkie

Niedawno zalozylam plastikowe okna (z reguly jestem ich przeciwniczka, ale
coz...) i takze obserwuje mokre szyby. Co jest tego przyczyna???
Iwona
/Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać./Cyceron
http://koty.wb.pl/galery9/galeria572.html

7. Data: 2005-02-05 16:28:16

Od: "Zbyszek" <z...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

> Niedawno zalozylam plastikowe okna (z reguly jestem ich przeciwniczka, ale
> coz...) i takze obserwuje mokre szyby. Co jest tego przyczyna???
> --

szukajcie w archiwum było pare razy.

8. Data: 2005-02-05 19:43:08

Temat: Odp: grzyb czy co to wokół okna ???
Od: <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

szyba zespolona K=1,1 W x k/mkw ma wg normy ten współczynnik tylko na
środku. Poza tym mostek termiczny tworzy się na ramce aluminiowej w szybie.
Jedyne wyjście: poprawić wentylację w mieszkaniu (sprawdzić czy działa),
wyciąć do 5% uszczelki skrzydła okiennego, zamontować nawiewnik
higrosterowany (ok.100 PLN).
Użytkownik Iwona_s <i...@T...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cu2q07$cuo$...@n...dialog.net.pl...

9. Data: 2005-02-05 20:57:44

Od: "Marek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedyne wyjście: poprawić wentylację w mieszkaniu (sprawdzić czy działa),
> wyciąć do 5% uszczelki skrzydła okiennego, zamontować nawiewnik
> higrosterowany (ok.100 PLN).

Jest jeszcze jedno wyjście - wymienić okna na drewniane ;)

--
Marek

Bosch i Siemens- zmywarka - różnice ?
ciemnoróżowa wanna i jej szorowanie