Okna drewniane typ 50/51, byle nie z PVC

1. Data: 2005-01-16 13:57:08

Temat: Okna drewniane typ 50/51, byle nie z PVC
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapytałem na pl.misc.budowanie o to właśnie:
Kiedy najlepiej wymienić [promocje/cena] i gdzie kupić w Warszawie?
Okna z Sokółki lub Wołomina, a może jeszcze jakieś inne w cenie ok. 1000
zł?

Najprawdopodobniej wszyscy są jeszcze na etapie budowy fundamentów bo
żadnych odpowiedzi nie ma :-(
A może ktoś z was przymierzał się do wymiany okien bądź już wymieniał i
może mi podpowiedzieć jakieś inne firmy [np. Stolbud] lub ktoś zna jakąś
firmę, która ma do sprzedania po promocyjnych cenach okna? Okna powinny
być RU+R z mikrorozszczelnieniem, regulacją uchylenia i ew. blokadą.
Raczej standardowe [ale dobrej jakości, gwarancja min. 3 lata] niż
odlotowe i koniecznie białe.
--
Pozdrawiam, Jerzy

2. Data: 2005-01-16 19:42:50

Temat: Re: Okna drewniane typ 50/51, byle nie z PVC
Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 16 Jan 2005 14:57:08 +0100, JerzyN napisał(a):

> [...]
> być RU+R z mikrorozszczelnieniem, regulacją uchylenia i ew. blokadą.
> Raczej standardowe [ale dobrej jakości, gwarancja min. 3 lata] niż

Co do okien Stolbud - mam i sobie NIE CHWALĘ. Niby są
szczelne i nie wieje, ale bardzo czuć od nich zimno,
aż bije po oczach. Okno balkonowe po kilku 3 latach
ciężko domknąć - chociaż może to być wina montażu.
A może wystarczyłaby jakaś regulacja?
U mojej ciotki też są drewniane okna, a nawet przy
dotknięciu są ciepłe. Nietety nie znam producenta.

Ogólnie z doświadczenia: plastiki lepiej wyciszają
i są bardziej dopasowane.

Pozdrawiam
Miroo

"Pranie ręczne" w pralce