Nawoz do papirusa

1. Data: 2000-05-05 10:09:23

Temat: Nawoz do papirusa
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Czy uzywacie jakichs nawozow do papirusa (qpne albo domowo tworzone)?

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2000-05-09 16:11:25

Temat: Odp: Nawoz do papirusa
Od: "Leszek Jankowski" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gamon' <r...@r...prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
pyta:

> Czy uzywacie jakichs nawozow do papirusa (qpne albo domowo tworzone)?
Od czasu do czasu dolewam mu roztworu ogolnodostepnych plynnych nawozow
sztucznych
--

Leszek Jankowski
l...@m...pl

3. Data: 2000-05-10 06:23:30

Temat: Re: Nawoz do papirusa
Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy uzywacie jakichs nawozow do papirusa (qpne albo domowo tworzone)?
ja jestem raczej przeciwnikiem nawozow sztucznych, nie wiem czemu. Ale nie
wazne. Do wszystkich doniczkowcow uzywam biohumusu, rewelacyjny, nie ma obaw
o spalenie roslin (jukke podlewam bez rozcienczania). Cibora po tym nawozie
rosnie jak szalona.
> Pozdrawiam,
> robal.
pozdrowka
Jarek

4. Data: 2000-05-10 22:06:46

Od: "Leszek Jankowski" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek Grzelak <g...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> Cibora po tym nawozie (biohumus) rosnie jak szalona.

To prawda. Galezie do samego sufitu.
--

Leszek Jankowski
l...@m...pl

5. Data: 2000-05-15 08:51:34

Temat: Re: Odp: Nawoz do papirusa
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Jankowski wrote:

> Od czasu do czasu dolewam mu roztworu ogolnodostepnych plynnych nawozow
> sztucznych

Eeeee....woda od tego zaczyna smeirdziec i pozniej to juz ziemia lapie....
:( I trza pozasezonowe przesadzanie robic.

Pozdrawiam,
robal.

6. Data: 2000-05-15 08:58:47

Temat: Odp: Odp: Nawoz do papirusa
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gamon' <r...@r...prv.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@r...prv.pl...

> Eeeee....woda od tego zaczyna smeirdziec i pozniej to juz ziemia lapie....
> :( I trza pozasezonowe przesadzanie robic.

To wrzuc pare granulek nawozu otoczkowanego, albo jeden koreczek.

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2000-05-16 09:03:21

Temat: Re: Odp: Odp: Nawoz do papirusa
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

basia wrote:

> To wrzuc pare granulek nawozu otoczkowanego, albo jeden koreczek.

Nawoz w koreczkach? Tego nie znam (znam plyn, granulki i paleczki). Jakiej firmy
sa te koreczki?

Pozdrawiam,
robal.

Czy żaby szkodzą?