Nawozenie, co, kiedy i jak?

51. Data: 2004-02-28 13:50:25

Temat: Re: Nawozenie, co, kiedy i jak? - refleksyjnie
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message
news:c1pqs8$8ce$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Pełna zgoda. Jeże są w porządku! :-)

Tak sobie mysle - czy sa w ogole jeze w Ameryce? Roznej zwierzyny tu
duzo, a jeza nie widzialem. Nawet rozjechanego.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

52. Data: 2004-02-28 14:05:24

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message news:c1q2js$n0l$1@korweta.task.gda.pl...

> A ogród cierpliwości - do końca zycia będę pamiętać moją pierwszą
> wiosnę, tulipnay, puszkinie, krokusy i przede wszystkim hiacynty które
> nigdy już potem tak nie zakwitły.

Hiacynty z czasem dziczeja. Wsadz nowo zakupione cebulki.

Pozdrowienia,
Michal

53. Data: 2004-02-28 14:06:41

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:B010c.17052$OE4.1320@fe1.columbus.rr.com...

> Tak sobie mysle - czy sa w ogole jeze w Ameryce? Roznej zwierzyny tu
> duzo, a jeza nie widzialem. Nawet rozjechanego.

> [...]
Bo tam demokracja, nikt nie musi się jeżyć, nie ma do czego i po co

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

54. Data: 2004-02-28 14:07:39

Od: "Nefretete" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to jest najlepsze w ogrodzie - takie czasem drobne, niepozorne
> radości, a nie tylko to, że wieczorem...itd.
>
> Wieczorem, na tarasie, dla mnie najlepsze jest przypomnienie sobie
> odkryć z pracy za dnia: jakaś rzadka siewka odkryta przy plewieniu,
> "zdechlak", który był o krok od śmierci, a wypuszcza listki, odkryte
> gniazdo jeży pod kaliną, a czasem jeż we własnej osobie wędrujący
> wzdłuż tarasu... wielkie ćmy, które się u mnie rozmnażają, bo nie
> truję wszystkiego jak leci insektycydami...zaloty pająków pogońców,
> których nie zobaczyłabym, gdyby nie plewienie...

Czytam grupę od wielu lat, piszę po raz pierwszy.
Życzę sobie takich tekstów, jak najwięcej.
Niestety ostatnimi czasy pojawiła się masa tekstów
- chwastów, które miłośnikom ogrodów, tym jedynie
czytającym pl.rec.ogrody utrudniają życie zabierając
cenny czas. Z góry dziękuję i wracam do domu.

nef

Ps. Na moją prośbę król "chwastowników" - Boletus
już odszedł. Pozostali niech biorą z niego przykład.

55. Data: 2004-02-28 14:26:18

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

56. Data: 2004-02-28 14:36:01

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:c1q7fh$kvp$1@nemesis.news.tpi.pl,
Nefretete napisał(a):
> [...]
>
> nef
>
> Ps. Na moją prośbę król "chwastowników" - Boletus
> już odszedł. Pozostali niech biorą z niego przykład.

Ojej i kogo, ja biedny, będę teraz wyprowadzał z manowców

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

57. Data: 2004-02-28 14:47:11

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Zuzia" <k...@p...com.pl> wrote in message

> Jezeli sa ty sami pasjonaci, znawcy i zapalency, to dlaczego gdy zapytam o cos
konkretnego
> nikt nic konkretnego nie pisze. Chodzi mi o posta z przed 2 tyg. o wysiewaniu
kwiatow
> jednorocznych... Nie chce mi sie wierzyc, ze nikt tym sie nie zajmuje.

??? A to:

":)
na parapecie trudno sie dochowac takich sadzonek
jak te robione przez fachowcow
:)
rzecz bowiem dotyczy prawidlowego oswietlenia
nawozenia
zapobiegania/zwalczania chorob
:)
ja akurat nie wysiewam tych roslinek
ale np aby rosliny nie byly zbyt wybujale
dobrze jest je opryskac antywylegiwaczem do zboz
:)
nie kupisz chyba jednak tego w ogrodniczych
musialas by o tym pogadac z okolicznymi rolnikami
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe"

i to:

"Z tych, ktore podalas, przygotowuje tylko lobelie, co roku i na parapecie
:-). Siane sa w marcu, dzien jest juz dosc dlugi i na parapecie zach. okna
dostaja wystarczajaca ilosc swiatla. Wazne jest, zeby nie przedobrzyc z
podlewaniem. Aksamitki (uprawiam tylko waskolistna), sieje bezp. do gruntu,
rosna i kwitna bezproblemowo (Bogiem a prawda to ostatnio same sie
sieja...)
Pozdrowienia - Ewa Sz."

to nie bylo nic konkretnego?

> Definicja odrodu, dla mnie jest taka: miejsce przy domu gdzie mozna wypoczac. Nie
> wyobrazam sobie sytuacji gdy w sobote zamiast pobawic sie z dzieckiem (w ogrodzie),
przez
> caly dzien cos kopie lub wycinam.

Kop i wycinaj razem z dzieckiem. To bedzie dla dziecka najlepsza zabawa!

Pozdrowienia,
Michal

58. Data: 2004-02-28 14:55:07

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to sloneczne i wiertrzne dnie spedzaja skryte w cieniu i chlodzie
chaszczy

...a czasem na naszym suficie. Nie tak dawno namierzyłam jednego
zimującego w garderobie :(

59. Data: 2004-02-28 15:04:41

Temat: Odp: Nawozenie, co, kiedy i jak? - refleksyjnie
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:B010c.17052$O...@f...columbus.rr.com...
> Tak sobie mysle - czy sa w ogole jeze w Ameryce? Roznej zwierzyny tu
> duzo, a jeza nie widzialem. Nawet rozjechanego.

Jeżozwierze. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

60. Data: 2004-02-28 15:12:44