pytanie

1. Data: 2004-02-26 11:54:48

Temat: pytanie
Od: Witek <w...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak nazywa sie wschodnia sztuka przycinania miniturowych drzewek w
doniczkach??
z gory dzieki

2. Data: 2004-02-26 12:01:13

Temat: Re: pytanie
Od: "Janek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witek" <w...@U...wp.pl> napisał w wiadomości
> jak nazywa sie wschodnia sztuka przycinania miniturowych drzewek w
> doniczkach??
> z gory dzieki

Nazywa się: kung fu - wu shu :-)))
Porada: drzewka należy przycinać gołymi rękami i stopami.
Pozdrawiam orientalnie przesyłając znak dynastii Sun :)
Janek

3. Data: 2004-02-26 12:28:15

Od: Witek <w...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2/26/2004 1:01 PM, Użytkownik Janek napisał:
> [...]
> Porada: drzewka należy przycinać gołymi rękami i stopami.
> Pozdrawiam orientalnie przesyłając znak dynastii Sun :)

widze ze na tej grupie wszyscy sie orientuja w temacie
nastepnym razem jak nie bedziesz znal odpowiedzi to poprostu nie odpowiadaj

--
Witek e-mail:w...@U...pl - bez USUNTO
GG: 1901774

4. Data: 2004-02-26 12:28:20

Od: "Klaudio" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdaje się że ta sztuka to Bonsai...
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

5. Data: 2004-02-26 12:33:05

Od: Witek <w...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2/26/2004 1:28 PM, Użytkownik Klaudio napisał:
> Zdaje się że ta sztuka to Bonsai...

tak, chyba tak
bo ogladalem dzisiaj program o tym ale zapomnialem nazwy
dzieki
--
Witek e-mail:w...@U...pl - bez USUNTO
GG: 1901774

6. Data: 2004-02-26 12:51:11

Temat: Odp: pytanie
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Klaudio <w...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@p...pl...

> Zdaje się że ta sztuka to Bonsai...

Bonsai to nie sztuka tylko drańskie barbarzyństwo. :-(
Pozdrawiam ;-)
Janusz
PS
Nie zeznawałem na ten temat, ale bonsai mierzi mnie nawet bardziej od malin!
:-(
J.

7. Data: 2004-02-26 13:26:58

Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz napisał:
> [...]
> PS
> Nie zeznawałem na ten temat, ale bonsai mierzi mnie nawet bardziej od malin!

Aż tak?:) Czy winogron się nie przycina?
To też gwałt na roślinie.
Ona chce rosnąć rachitycznie i wydawać małe kwaśne gronka:)

Pozdrawiam calvi:)

8. Data: 2004-02-26 13:40:47

Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witek napisał:
> widze ze na tej grupie wszyscy sie orientuja w temacie
> nastepnym razem jak nie bedziesz znal odpowiedzi to poprostu nie odpowiadaj

Ciekawe, gdyby Cię ktoś spytał np. jak się nazywa takie zwierzątko
w muszelce, które jedzą Francuzi?

Pozdrawiam calvi

9. Data: 2004-02-26 13:50:40

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik calvi <c...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...
> Aż tak?:) Czy winogron się nie przycina?

Winogrona tylko sie odcina od krzewu w celu dostarczenia do miejsca
właściwego przeznaczenia, tzn do jamy albo do balona. :-)

> To też gwałt na roślinie.
> Ona chce rosnąć rachitycznie i wydawać małe kwaśne gronka:)

Mnie??? Ona chce tylko wielkie i pełne słodkości :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

10. Data: 2004-02-26 13:57:06

Od: "Janek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Witek" <w...@U...wp.pl> napisał w wiadomości

> widze ze na tej grupie wszyscy sie orientuja w temacie
> nastepnym razem jak nie bedziesz znal odpowiedzi to poprostu nie
odpowiadaj

Wybacz Witku, odpowiedź na Twoje pytanie wydawała mi się tak oczywista, że
pozwoliłem sobie na żart... Przepraszam.
Nie rozumiem jednak dlaczego na ten żart reagujesz w sposób, który jest
obraźliwy już nie tylko dla mnie ale i dla innych czytających? Nikt nie ma
obowiązku odpowiadać na Twoje pytania więc po co od razu ta agresja?
Pozdrawiam życząc lepszego humoru - wiosna idzie! :)
Janek

rosliny z Rodos
Zdjecia
Nawozy pilne :)