pytanie

11. Data: 2004-02-26 14:17:32

Temat: Odp: pytanie
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janek <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c1ktvj$2su5$...@n...ipartners.pl...

> - wiosna idzie! :)

Dokąd?? ;-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

12. Data: 2004-02-26 14:18:42

Temat: Re: pytanie
Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> widze ze na tej grupie wszyscy sie orientuja w temacie
> nastepnym razem jak nie bedziesz znal odpowiedzi to poprostu nie odpowiadaj
>
> --
> Witek e-mail:w...@U...pl - bez USUNTO
> GG: 1901774

następnym razem to się przwitaj, a nie: "ani be, ani me ani kukuryku"
obrażasz nas, się, i po co ?
poczytaj grupę to może cos zrozumiesz
ta grupa jest pełna ludzi, których pasją są rośliny,
nie obrażają nikogo
wiele razy przewijał się wątek bonsai,
trzeba tylko poszukać

pozdr
Ania

13. Data: 2004-02-26 14:27:27

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bonsai to nie sztuka tylko drańskie barbarzyństwo. :-(
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

E tam, Januszu, powiedz, jak winorośl przycinać w stylu bonsai, to sobie
zrobię malutki krzewik w doniczce.

Pozdróffka

Jacek

14. Data: 2004-02-26 14:45:41

Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz napisał:
> Winogrona tylko sie odcina od krzewu w celu dostarczenia do miejsca
> właściwego przeznaczenia, tzn do jamy albo do balona. :-)

> Mnie??? Ona chce tylko wielkie i pełne słodkości :-)))

Czyli w świetle powyższych wkurza Cię sosenka na półmisku,
której nie można skonsumować inaczej jak oczami:)

Pozdrawiam calvi

15. Data: 2004-02-26 15:00:33

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik calvi <c...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...
> Czyli w świetle powyższych wkurza Cię sosenka na półmisku,
> której nie można skonsumować inaczej jak oczami:)

Wkurza mnie mentalność każąca krępowac, drutować, kaleczyć - cokolwiek.
Przy tym sposobie myslenia można np. zrzucać ze schodów noworodki by potem
takie fajnie garbate były..... :-(
Pozdrawiam :-)
Janusz

16. Data: 2004-02-26 15:01:43

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agent 0700 <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c1kvp8$lfu$...@a...news.tpi.pl...

> E tam, Januszu, powiedz, jak winorośl przycinać w stylu bonsai, to sobie
> zrobię malutki krzewik w doniczce.

Ty sobie najpierw zrób jeden a porządny w ogrodzie! :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

17. Data: 2004-02-26 15:20:26

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Dokąd?? ;-)

Do Indiany!

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

18. Data: 2004-02-26 15:20:27

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

(...)
> PS
> Nie zeznawałem na ten temat, ale bonsai mierzi mnie nawet bardziej od
malin!
> :-(
> J.

Czytam grupe od jakiegos czasu i nie moge pojac o co chodzi z tymi malinami.
Co jest z nimi nie tak? Malinki sa pyszne, zwlaszcza zima w konfiturach.
Pozdrowienia
Magda

19. Data: 2004-02-26 15:24:35

Od: Witek <w...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2/26/2004 3:18 PM, Użytkownik Ania Onet napisał:

> [...]
> obrażasz nas, się, i po co ?
> poczytaj grupę to może cos zrozumiesz
> ta grupa jest pełna ludzi, których pasją są rośliny,

cze
sorry ale troche mnie rozloscilo ze na pytanie o przycinanie roslin
Janek zaczal mi opowiadac o kunk-fu
jeszcze raz przepraszam
i dziekuje za odpowiedz

--
Witek e-mail:w...@U...pl - bez USUNTO
GG: 1901774

20. Data: 2004-02-26 15:33:30

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik magda <mag-l@spam_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c1l2lk$cin$...@n...onet.pl...

> Czytam grupe od jakiegos czasu i nie moge pojac o co chodzi z tymi
malinami.
> Co jest z nimi nie tak? Malinki sa pyszne, zwlaszcza zima w konfiturach.

Smaczne są, owszem, ale tylko te, ktore uprawiane sa daleko od mojego
ogrodu!!!! :-)
Natomiast każdy pęd maliny podstepnie włażący do mnie od sąsiada i wyłażący
w najbardziej nieoczekiwanych miejscach to mój wróg!!!
Precz z malinami!!!
Pozdrawiam :-)
Janusz

rosliny z Rodos