pytanie

51. Data: 2004-02-27 13:41:52

Temat: Re: pytanie
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jack" <w...@p...onet.pl> wrote in message
news:27e5.000000ab.403f095a@newsgate.onet.pl...

> Podobnie jak winorosli, roślinom w żywopłotach strzyżonych, trawie na
> trawnikach, drzewkom w sadzie...itd...itd...;)

Zgadza sie. Dlatego tez jestem przeciwny cieciu winorosli, zywoplotow,
trawy, drzew itd. (trawe jednak musze ciac, bo mnie podadza do sadu).

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

52. Data: 2004-02-27 15:06:30

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jack" <w...@p...onet.pl> wrote in

> Trawniki 2.8 cm to prawie łąka...;)
> trawnikowy bonsai to angielskie 10 mm..;)

Ale to strzyzone gesia (gensiom):-)
A to już jest ekologiczne i zgodne z natura :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

53. Data: 2004-02-27 15:19:46

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:AOH%b.15257$OE4.7413@fe1.columbus.rr.com...

> Zgadza sie. Dlatego tez jestem przeciwny cieciu winorosli,
zywoplotow,
> trawy, drzew itd. (trawe jednak musze ciac, bo mnie podadza do
sadu).

Taaak... ja przez kilka lat prawie nie cięłam. Przeszło mi, kiedy
przez ogród nie dało się przejść, a gałęzie niektórych krzewów (np.
amorfa) zaczęły się bardzo brzydko łamać, grożąc infekcją grzybową.

Pozdrawiam
Ewa

54. Data: 2004-02-28 03:49:21

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"T.W." <t...@w...pl> wrote in message

> Taaak... ja przez kilka lat prawie nie cięłam. Przeszło mi, kiedy
> przez ogród nie dało się przejść, a gałęzie niektórych krzewów (np.
> amorfa) zaczęły się bardzo brzydko łamać, grożąc infekcją grzybową.

Oczywiscie jesli nie moge przejsc, albo samo sie lamie, to tne.
Stan wyzszej koniecznosci :-)

Pozdrowienia,
Michal

--